Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Eerste hulp bij klantcontact

Achtergronden, termen en meer dan 40 tips voor verbetering van de service aan klanten

Paperback Nederlands 2014 9789082100501
Verkooppositie 5888
In herdruk, verschijningsdatum onbekend

Samenvatting

Wie veel contact heeft met klanten loopt in de praktijk ook tegen veel vragen aan. En lang niet altijd is er op al die vragen een eenduidig en praktisch antwoord.

Wat doet u bijvoorbeeld als een klant boos wordt? En hoe gaat u om met lastige managers, andere afdelingen of collega’s die niet meewerken? Hebben we dan niet allemaal hetzelfde belang?

In ‘Eerste hulp bij klantcontact’ vindt u achtergronden en meer dan 40 tips over het werken ten dienste van de klant.

Specificaties

ISBN13:9789082100501
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:102
Uitgever:Sayblue
Druk:1
Verschijningsdatum:31-3-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Wim Limpt

Wim van Limpt is bij Buma Stemra verantwoordelijk voor de dienstverlening aan klanten. Hij implementeerde in zijn business unit een nieuwe werkwijze, waardoor zowel de kwaliteit van het klantcontact als de beheersbaarheid van de dienstverlening sterk zijn verbeterd. Op aspecten als continuïteit en bereikbaarheid zijn met deze werkwijze inmiddels grote stappen gezet. Van Limpt Studeerde Rechten en Economie aan de universiteit van Tilburg en Leadership Development aan Business Universiteit Nyenrode.

Andere boeken door Wim Limpt

Over Paul van Geldorp

Paul van Geldorp is trainer en oprichter van Sayblue, een bureau dat haar klanten traint, coacht en adviseert in de interactie met hun klanten. Door vernieuwende interventies weet het bureau keer op keer concrete resultaten te boeken. Klanten zien door de verbeterde contactkwaliteit, zowel de orderwaardes als de waardering door hun klanten stijgen. Van Geldorp studeerde Toegepaste Taalkunde aan de Universiteit van Tilburg en behaalde een Marketing Masters aan TiasNimbas Business School.

Andere boeken door Paul van Geldorp

Inhoudsopgave

Voorwoord

Eerste hulp bij klantcontact
De definitie van een klant
-Een voorbeeld
-We zijn allemaal klant
Wat is waarde?
-De open deur: Klantwaarde is waardevol
-Geen open deur: Klantwaarde is voorspelbaar
E-mail: mag het een onsje beter?
-Wat er mis is met e-mail
-Mailen moet, maar dan goed
-7 tips voor betere mails
Klanten zonder gezicht: de telefoon
-Wat er mis gaat aan de telefoon
-Meer en beter telefoneren
-16 tips voor betere telefoongesprekken
Moeilijke situaties
-De machtsverhouding
-Van Harry naar Bob
-9 tips voor lastige situaties
Case ownership
-Klaar is case
-Mijn case, jouw case
-9 tips voor case ownership
Succes is meetbaar
-European Contact Center Standard
-ECCS verplichte KPI’s
-ECCS aanbevolen KPI’s
Termen en definities
-Quotes op een rij

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Eerste hulp bij klantcontact