Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Mediastorm

Nieuwe creativiteit in een revolutionaire tijd

Paperback NL 2020 9789082331073
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Mediastorm
Nieuwe creativiteit in een revolutionaire tijd

In een tijd dat de consument zelf producent is, de elite haar monopolie op informatie kwijtraakt, vier-vijfde van alle merken mag verdwijnen en het vertrouwen wereldwijd tot een schrikbarend dieptepunt is gezonken…

…is onze media in een orkaan van storytelling, woke, influencers, mindfulness, nepnieuws, oneindige niches, redactieprincipes, marketingdirigenten en culturele leefwerelden terechtgekomen.

Wat is er toch in godsnaam aan de hand?

Het boek Mediastorm is hét stille, rustige oog in die cycloon van het nu. Om daarin te overleven, introduceren Thijs en Rogier de kersverse nieuwe discipline mediacreativiteit: een diepere vorm van creatie die laveert tussen kunst, cultuur, content en kanaal om meer meaningful merken te creëren.

Daarmee is Mediastorm onmisbaar voor iedereen die in merk, marketing, media, design en entertainment werkt.

Vreet het op.

Zodat jij boven al die wervelwinden uit zal komen.

Thijs Muller is directeur van Havas Media Nederland, internetondernemer en voorzitter van Platform Media Adviesbureaus.

Rogier van Kralingen is schrijver, spreker en muzikant, naast oprichter van media productiehuis The Whole Story.

Specificaties

ISBN13:9789082331073
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Uitgever:The Whole Story
Verschijningsdatum:20-3-2020
Hoofdrubriek:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Mediastorm