Patrick Beijersbergen (1968) is geregistreerd beleggingsanalist (RBA). Hij is sinds 1996 werkzaam in de financiële sector.
Meer over Patrick BeijersbergenBeleggen kun je zelf 2017
Paperback Nederlands 2016 1e druk 9789082354737Samenvatting
Nederlanders moeten het voor hun geldzaken meer en meer zelf uitzoeken. Pensioenen zijn onzeker geworden, banken geven vaak niet thuis of zijn veel te duur in de producten en diensten die ze nog wel willen leveren. Voor het opbouwen van een beleggingsportefeuille is een goed advies daarom goud waard. Met dit boek heeft u de mogelijkheid uw financiële toekomst zelf in de hand te nemen.
'Beleggen kun je zelf 2017' is een unieke handleiding waarin iedere Nederlandse
belegger wat van zijn gading zal vinden. Het bevat concrete tips voor wie in 2017 wil beginnen met beleggen of wie zijn beleggingsportefeuille eens kritisch tegen het licht wil houden.
Tientallen kansrijke en laag gewaardeerde aandelen worden besproken. De model
-portefeuille in dit boek is uitgebalanceerd en bedoeld voor de lange termijn. Deze portefeuille kan zo worden overgenomen bij een voordelige broker. U kunt afscheid nemen van uw dure beleggingsadviseur, beleggen kunt u zelf. De advies- en transactiekosten die u bespaart zijn al snel een veelvoud van de aanschafprijs van dit boek.
En daarbij: de aandelen die in de vorige editie van dit jaarboek werden getipt, deden het in het eerste jaar gemiddeld aanzienlijk beter dan de beurs.
Over de auteur: Patrick Beijersbergen is hoofdredacteur van EFFECT, het magazine dat wordt uitgegeven door beleggersvereniging VEB. Hij is sinds 1996 werkzaam in de financiële wereld, als beleggingsadviseur, vermogensbeheerder en analist en schreef verschillende boeken over geld en beleggen en een
thriller die zich afspeelt in de bankwereld.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan