Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

LEF (met oa Pieter van Coolblue, Rituals en Picnic)

Het geheim van marktverstoorders ontrafeld

Gebonden Nederlands 2018 9789082943207
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Wat doen meer dan 20 superondernemers als Pieter Zwart (Coolblue), Michiel Muller (Picnic, Tango en RouteMobiel), Atilay Uslu(Corendon), Frits van Eerd (Jumbo), Raymond Cloosterman (Rituals), Hugo de Koning (YoungCapital) en Bas van der Veldt (AFAS) anders dan anderen? Wat maakt dat een ondernemer veel sneller groeit dan de concurrentie? En hoe word je een marktverstoorder, die de rest van de markt het nakijken geeft?

Wessel Berkman, Dennis Mensink en Valentijn van der Burg legden de verhalen van de snelste groeiers van Nederland vast. Om achter hun geheimen te komen en zichzelf en de lezers inzicht te geven in hoe je het verschil kunt maken als ondernemer. Leer en profiteer van de meesters!

'LEF' is een lekker leesboek, dat vanwege zijn bijzondere fotografie en vorm ook niet misstaat op de leestafel.

Specificaties

ISBN13:9789082943207
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:275
Uitgever:Mediatic DCR
Druk:1
Verschijningsdatum:4-12-2018
Hoofdrubriek:Ondernemen

Expertrecensies (4)

LEF - Het geheim van marktverstoorders ontrafeld
Franc van Mourik | 6 februari 2019
Wat doen 22 superondernemers anders dan andere leiders? Wat maakt dat sommige organisaties veel sneller groeien en de markt verstoren? Dat is waar de auteurs van LEF achter proberen te komen. De auteurs Wessel Berkman, Dennis Mensink en Valentijn van der Burg legden de verhalen van de snelste groeiers van Nederland vast.Lees verder
Lef – Het geheim van marktverstoorders ontrafeld?
Rudy Kor | 4 februari 2019
In Lef staan interviews met ondernemers als Atilay Uslu van Corendon, Raymond Cloosterman van Rituals, Won Yip van de Yip groep, Pieter Zwart van Coolblue en Richard Burger van Swapfiets. Benieuwd naar het verhaal achter Picnic sla ik bladzijde 146 open, waar een verslag staat van het interview met Michiel Muller, een van de oprichters van Picnic.Lees verder
LEF - 'Een lekker boek'
Sjors van Leeuwen | 16 januari 2019
Wat doen superondernemers als Pieter Zwart (Coolblue), Frits van Eerd (Jumbo), Raymond Cloosterman (Rituals), Michiel Muller (PICNIC) en Atilay Uslu (Corendon) nu anders dan anderen? Je leest het antwoord in LEF, hét boek over en voor ‘marktverstoorders.Lees verder
LEF - 'Interessante verhalen en mooie foto’s'
Jan Hoogstra | 8 januari 2019
Hoe kom je achter het geheim van echte ondernemers? De auteurs Berkman, Van der Burg en Mensink maken deze geheimen inzichtelijk door 22 topondernemers te interviewen en aan de hand daarvan een raamwerk op te stellen. LEF geeft inzicht in hoe je een topondernemer kunt worden.Lees verder
Alle expertrecensies (4)

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
LEF - Het geheim van marktverstoorders ontrafeld
Wessel Berkman 9 januari 2019 Nederland kent een aantal ondernemers die een enorme impact hebben op ons land. Inspirerende en energieke personen, die door hun ondernemingsgeest een meer dan grote bijdrage leveren.

Over Wessel Berkman

Wessel Berkman is commercieel expert en daagt zijn klanten graag uit om in beweging te komen, werkt voor 1 klant per sector en laat zich graag ook afrekenen op behaalde resultaten. Hij is liever ook duidelijk dan alleen maar aardig. Hij is oprichter van commercieel verbeterbureau De Commerciële Revolutie (on en offline commercie, The Social Selling Company (B2B-online) en e-comREBELS (online direct) en The Brown Paper Company (deze laatste verkocht hij in 2017). Daarnaast is Wessel initiatiefnemer van executive netwerken NINTES en NedBricks en The Millennials voor toekomstige bestuurders en neemt deel in verschillende ventures. Wessel is een veelgevraagd spreker over het verschil maken in sales en marketing en leiderschap. Eerder schreef hij bestsellers zoals ‘De Brown Paper-methode’, ‘Sales, in 90 dagen 50% meer omzet!’ en ‘Management zoals het bedoeld is’. In scheurboeken zijn ‘365 vragen uitdagende vragen’ en ‘elke dag een prikkelende vraag’ stelt hij je elke dag een uitdagende vraag om je na te laten denken. Zijn motto is: Don’t follow hypes, create your own! En You’re not here to be average, but you’re here to be awesome.

Andere boeken door Wessel Berkman

Over Dennis Mensink

Ik ben de man die altijd enthousiast wordt van mooie ondernemersverhalen. Maar dan wel verhalen van die ondernemers die echt iets toe willen voegen aan de wereld en niet alleen geld willen verdienen. Ik geloof in de positieve kracht van vooruitgang en houd meer dan de meeste mensen van verandering. Van innovatie die de wereld een klein stukje mooier maakt. Niets is onmogelijk. Zie Tesla. Zie The Ocean Cleanup. Zie de verhalen in het boek dat voor je ligt. Als oprichter van Mediatic haal ik er energie uit om te creëren, om dingen te realiseren voor onze klanten. Denk aan goede teksten of welverdiende aandacht in de media. Maar ‘vrij werk’ zoals dit LiEF-boek is natuurlijk helemaal geweldig, zeker voor een oud-journalist die over z’n favoriete thema’s mag praten en schrijven. Dit is thuiskomen op alle fronten.

Andere boeken door Dennis Mensink

Over Valentijn van der Burg

Valentijn van den Burg is een bevlogen fotograaf en content creator die voor talloze bedrijven heeft geschoten, waaronder The Volvo Ocean Race. Valentijn is eigenaar en initiatiefnemer van Tinmedia. Naast het creëren van gave content is Valentijn medeoprichter van Meettin en De Tinfabriek in Naarden, aanbieder van kwalitatieve en vooruitstrevende kantoorruimtes, vergaderruimtes en ruimtes voor zakelijke bijeenkomsten.

Andere boeken door Valentijn van der Burg

Inhoudsopgave

Voorwoord

Robert van der Wallen - Brandloyalty
Frits van Eerd - Jumbo
Gibert & Jeroen - CM
Won Yip - Yip groep
Mark de Lange - Ace & Tate
Pieter Zwart - Coolblue
Bas van der Veldt - AFAS Software
Govert Hamers - Van der Lande Industries
Raymond Cloosterman - Rituals
Ali Niknam - Bunq
Adriaan Mol - Mollie
Jasper de Rooij - Simpel
Michiel Muller - Picnic
Harald Swinkels - Nederlandse Energie Maatschappij
Mirjam de Blécourt - Baker McKenzie
Peer Swinckels - Swinkels Family Brewers
Kalo Bagijn - Brand New Day Bank
Atilay Uslu - Corendon
Ramon & Pascual Ab - Nova Incasso
Hadewych, Désirée & Cilian - Karmijn Kapitaal
Richard Burgers - Swapfiets

Het geheim ontrafeld
De makers
Dankwoord

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        LEF (met oa Pieter van Coolblue, Rituals en Picnic)