Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Ondernemen LiEF - Succesvol ondernemen voor een betere wereld
LiEF - Succesvol ondernemen voor een betere wereld
LiEF - Succesvol ondernemen voor een betere wereld
Mandy Kraakman Ik ben de vegetariër op kantoor, degene die zeurt over of we het plastic wel goed scheiden en degene die, tot grote ergernis van haar collega’s, altijd de thermostaat uitzet aan het einde van de werkdag. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Mandy Kraakman, Dennis Mensink

LiEF - Succesvol ondernemen voor een betere wereld

Gebonden Nederlands 2020 9789082943214
Verkooppositie 1966
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
34,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

De kracht van ondernemen
Ondernemen zonder purpose kan tegenwoordig écht niet meer. Dat is de gedeelde mening van de 29 impactondernemers in dit boek. Stuk voor stuk zijn zij hun bedrijf begonnen met de bedoeling de wereld een stukje mooier te maken. Maar het blijkt dat ‘groen doen’ nog redelijk wat voeten in de aarde heeft. Hoewel het ook een vliegwiel kan zijn voor je bedrijf is de balans tussen commercieel succes en duurzame impact niet altijd makkelijk te vinden. Kies je elke dag voor donkergroen of mag het ook een keertje lichtgroen zijn als je dan sneller en meer impact kunt maken?

Gevestigde namen komen aan het woord, zoals Henk-Jan Beltman van Tony’s Chocolonely, Merein Everaarts van Dopper en Jaap Korteweg van De Vegetarische Slagers en Those Vegan Cowboys. Maar ook de impactondernemers van de toekomst delen hun verhaal. Allen vertellen ze wat duurzaam ondernemerschap voor hen inhoudt, welke uitdagingen het oplevert en wat ervoor nodig is om van een goed initiatief een succesvolle onderneming te maken.
Dennis Mensink ging twee jaar geleden op zoek naar de geheimen van succesvol ondernemerschap in het boek LEF. Samen met Mandy Kraakman deelt hij nu de waardevolle lessen van de grote (en kleine) impactondernemers van Nederland.

LiEF zijn in woord én daad
Bij Mediatic geloven we dat ondernemers het verschil kunnen maken. De verhalen achter elke onderneming, groot of klein, zijn ontzettend leerzaam. Door deze verhalen te delen, hopen wij anderen te motiveren om LiEF te werk te gaan. Dat brengen we zelf ook dagelijks in de praktijk. Door content te maken die inspireert en dit wijd te verspreiden, geven wij een podium aan partijen die het verdienen én nodig hebben. Want uiteindelijk hebben we iedereen nodig om een zo groot mogelijke impact te maken.

Specificaties

ISBN13:9789082943214
Trefwoorden:ondernemen, maatschappelijk betrokken ondernemen, duurzaam ondernemen
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:200
Uitgever:Mediatic
Druk:1
Hoofdrubriek:Ondernemen

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Mandy Kraakman

Ik ben de vegetariër op kantoor, degene die zeurt over of we het plastic wel goed scheiden en degene die, tot grote ergernis van haar collega’s, altijd de thermostaat uitzet aan het einde van de werkdag. Ook in de winter. Mijn collega’s keken daarom al snel mijn kant uit toen we met Mediatic besloten een boek over impactondernemen uit te geven. Bij de vermaarde voorganger van dit boek (LEF) was ik onder andere al betrokken geweest als eindredacteur. De ideale kandidaat dus. En ik was maar wat blij om aan dit project mee te werken! Het was ontzettend inspirerend om met de ondernemers uit dit boek te spreken, hun energie te voelen en de verhalen op te pennen en te delen. En om uit de eerste hand te horen dat eindelijk de tijd is aangebroken waarin een duurzame missie en impactvol ondernemen geen hordes, maar springplanken zijn.

Andere boeken door Mandy Kraakman

Bekijk alle boeken

Over Dennis Mensink

Ik ben de man die altijd enthousiast wordt van mooie ondernemersverhalen. Maar dan wel verhalen van die ondernemers die echt iets toe willen voegen aan de wereld en niet alleen geld willen verdienen. Ik geloof in de positieve kracht van vooruitgang en houd meer dan de meeste mensen van verandering. Van innovatie die de wereld een klein stukje mooier maakt. Niets is onmogelijk. Zie Tesla. Zie The Ocean Cleanup. Zie de verhalen in het boek dat voor je ligt. Als oprichter van Mediatic haal ik er energie uit om te creëren, om dingen te realiseren voor onze klanten. Denk aan goede teksten of welverdiende aandacht in de media. Maar ‘vrij werk’ zoals dit LiEF-boek is natuurlijk helemaal geweldig, zeker voor een oud-journalist die over z’n favoriete thema’s mag praten en schrijven. Dit is thuiskomen op alle fronten.

Andere boeken door Dennis Mensink

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

1. Kees Kruythoff -the Livekindly co.
2. Mathys van Abbe-Kinder
3. Henk-Jan Beltman- Tony’s Chocolonely
4. Patrique Zaman-Avy
5. Paul Efmorfides-Coco-Mat
6. Jan-Govert van Gilst- Vibers
7. Jaap Korteweg-De Vegetarische Slager
8. Jasper Gabriëlse-Seepje
9. Alec Clement -WAAR
10. Roebyem Anders-Sungevity
11. Jouri Schoemaker-Pieter Pot
12. Kees Aarts- Protix
13. Jochem Hes en Sjoerd Trompetter-Naïf
14. Maurits Groen-Kipster en WakaWaka
15. Martijn Lammers-Lightyear
16. Merein Everaarts-Dopper
17. Dennis en Anton Teeuw-Planq
18. Adrian de Groot Ruiz-True Price
19. Caroline van der Lande-De Buurtboer
20. Ferdinand Grapperhaus en Willem Kesteloo-Physee
21. Erik Does-Ekoplaza
22. Freke van Nimwegen-Instock
23. Joyce van der Est en Arie Koornneef -ASN Bank
24. Tom van der Lubbe-Viisi
25. Mark Scheurs & Florian Minderop-MisterGreen
26. Gosia Fijalkowska-Enough
27. Bert van Son-MUD Jeans
28. Marnix Stokvis en Marc van Zuylen-Aquablu
29. Michiel Langezaal-Fastned

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • No rules rules - Waarom Netflix zo succesvol is
    Reed Hastings
    No rules rules - Waarom Netflix zo succesvol is
    € 21,99
  • Internationaal ondernemen
    Radha Jethu-Ramsoedh
    Internationaal ondernemen
    € 69,95
  • Bouw een succesvolle online marktplaats
    Wout Withagen
    Bouw een succesvolle online marktplaats
    € 32,90
  • De Lean startup
    Eric Ries
    De Lean startup
    € 27,95
  • Businessplan op 1 A4 - Word succesvoller met OGSM
    Marc van Eck
    Businessplan op 1 A4 - Word succesvoller met OGSM
    € 14,99
  • De kunst van high end ondernemen
    Meriam Slijkerman
    De kunst van high end ondernemen
    € 24,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        LiEF - Succesvol ondernemen voor een betere wereld

        LiEF - Succesvol ondernemen voor een betere wereld
        Mandy Kraakman , Dennis Mensink
        /