Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

Innovatie, dat is toch alleen voor grote bedrijven?

Handboek voor het MKB over praktische bedrijfsontwikkeling, om een aantrekkelijk en succesvol bedrijf te blijven.

Paperback Nederlands 2019 9789083003634
Verkooppositie 5988
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Over praktische bedrijfsontwikkeling, om een aantrekkelijk en succesvol bedrijf te blijven.

Inclusief 7 tips voor het managen van verandering

In dit handzame boekje zul je ontdekken hoe je, als directeur/eigenaar van een middelgroot bedrijf, er voor kunt zorgen dat je bedrijf succesvol blijft. Zie het als een handboek van inzicht en kennis, met praktische tips hoe je als organisatie continu kan blijven vernieuwen in een snel veranderende markt. Jullie bedrijf blijft daarmee aantrekkelijk voor klanten, medewerkers en leveranciers. En dat resulteert in continuïteit en succes!

Specificaties

ISBN13:9789083003634
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:44
Uitgever:Moventium
Druk:1
Verschijningsdatum:17-5-2019

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jan Holsappel

Jan Holsappel combineert universitaire studies op het gebied van Bedrijfskunde en Organisatiestrategie met tientallen jaren werkervaring op Marketingmanagement en Business Development functies bij o.a. Makro, Philips en Samsung. Een echte denker en doener dus. Sinds 2008 is Jan Holsappel directeur/eigenaar van Moventium. Daarnaast geeft hij sinds 2001 les in het klassikale volwassenonderwijs. In 4 studierichtingen: Ondernemerschap, Management, Marketing en Bedrijfskunde.

Andere boeken door Jan Holsappel

Inhoudsopgave

Panta rhei: alles stroomt
Innovatie is essentieel
Innovatie, wat is het eigenlijk?
Moventium Innovatiematrix
- Optimalisatie
- Incrementele innovatie
- Sociale innovatie
- Strategische innovatie
- Technologische innovatie
- Radicale innovatie
‘Innovatie, dat is toch alleen voor grote bedrijven?’
Waarom zou je eigenlijk innoveren?
7 TIPS om innovatie succesvol te managen
De psychologie van verandering
- Ambidextrie: hebben jullie het in je?
- Natuurlijke weerstand tegen verandering
Wij willen innoveren, maar waar beginnen we?

Over de auteur
Met dank aan

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Innovatie, dat is toch alleen voor grote bedrijven?