Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Foundations of IT Service Management op basis van ITIL V3

E-book Pdf met watermerkbeveiliging Nederlands 2008 9789087531799
Direct te downloaden

Samenvatting

Het best verkochte handboek over ITIL

Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.

Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen:
de levenscyclusbenadering van ITIL V3 wordt uitvoerig behandeld. En allen die bekend zijn met ITIL V2, zullen blij zijn dat in deze editie de processen apart worden behandeld. De lezer kan hierdoor gemakkelijk de processen eruit lichten die voor hem of haar belangrijk zijn, in zijn dagelijks werk of in een opleiding of training.

Hoofdindeling van dit boek:
DEEL 1: De ITIL Servicelvenscyclus
De servicelevenscyclus: concept en overzicht
Levenscyclusfase: Servicestrategie
Levenscyclusfase: Service-ontwerp
Levenscyclusfase: Servicetransitie
Levenscyclusfase: Serviceproductie
Levenscyclusfase: Continue serviceverbetering
DEEL 2: Functies en processen
Inleiding functies en processen
Functies en processen in Servicestrategie
Functies en processen in Service-ontwerp
Functies en processen in Servicetransitie
Functie en processen in Serviceproductie
Functies en processen in Continue serviceverbetering

Reacties op vorige edities van dit boek:
.als je op zoek bent naar het beste ITIL-introductieboek op de markt, zoek dan niet verder.
.dit boek zou door alle IT-professionals gelezen moeten worden.
.geen enkel boek heb ik meer aanbevolen dan dit boek. Het versterkt het begrip van de core ITIL-boeken.leest gemakkelijk weg.geen poespas. dit is zonder enige twijfel het beste IT-servicemangementboek.
.. complimenten voor de heldere tekst, prima leesbaar met goede figuren - het maakt ITIL een stuk toegankelijker.

This new title looks at Good Practices as described in the ITIL V3 upgrade. Focusing on the Lifecycle approach, this new publication covers, the following steps in detail:
Service Strategy
Service Design
Service Operation
Service Transition
Continual Service Improvement

French, Spanish, German, Italian and English also available. Japanese Spring 2009

Specificaties

ISBN13:9789087531799
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:pdf
Uitgever:Van Haren Publishing
Verschijningsdatum:15-4-2008

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Foundations of IT Service Management op basis van ITIL V3