Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Internet en social media Social media marketing voor ZZP'ers
Social media marketing voor ZZP'ers
Social media marketing voor ZZP'ers
Marlies van der Meer Anderen laten ontdekken wat hen sterk en uniek maakt; dat is de rode draad die door de werkzaamheden van Marlies van der Meer loopt. Meer over Marlies van der Meer
50.000 euro voor beste freelancer Justin van Lopik 16 october 2013 De verkiezing voor de Freelancer of the Year (FOTY)-Award id van start gegaan. Aan de verkiezing is een prijzenpakket verbonden ter waarde van maar liefst € 50.000. Ook opdrachtgevers gaan langs de meetlat.Managementboek is hoofdsponsor. Lees het volledige artikel
Marlies van der Meer

Social media marketing voor ZZP'ers

Laat de klant zien dat jij de beste oplossing bent

Gebonden Nederlands 2011 9789089650825
E-book | NL € 16,99 Gebonden | Nederlands € 19,95
Niet leverbaar.
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Veel zzp'ers hikken aan tegen koude acquisitie en verkoopgesprekken. Ze gebruiken social media vooral om gezellig met anderen te praten en af en toe informatie te delen. Maar nieuwe klanten krijgen ze er niet mee.

Dit boek laat zien hoe je de mogelijkheden van social media op een slimme manier kunt inzetten. Marlies van der Meer geeft praktische tips om je know-like-trust-factor en je expertstatus te vergroten. Klanten die jou leren kennen en die je aardig, betrouwbaar en deskundig vinden, gaan je namelijk vanzelf als de beste oplossing voor hun probleem zien. Maar voordat je social media effectief als marketingtool kunt inzetten, moet je eerst weten wie je klanten zijn en wat jij voor hen kunt betekenen. Daarom in dit boek ook aandacht voor je ideale klanten en je niche.

'In het dichtbeboste woud van boeken over sociale media is er nu eindelijk een die als een sequoia boven de rest uitsteekt. Nu kun je er niet meer omheen want Van der Meer toont je de weg. De enige klacht die je over dit boek zou kunnen hebben, is dat je geen excuus meer hebt om daadwerkelijk wat te gaan dóen met je social media marketing'. - Bart Flos, auteur, anti-klaagcoach en veranderadviseur

'Klanten zijn gek op gaten, en hebben liever geen boren. Anders gezegd: Klanten zijn op zoek naar oplossingen en niet zo zeer naar jouw producten en diensten. Marlies laat in dit boek op een zeer praktische manier zien, hoe je het verschil maakt en klanten voor je wint'. - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker

'Dit is een aanstekelijk business-boek voor de ZZP'er. Uitstekende tips en ideeën voor het overtuigen van klanten met new school marketing. Marlies van der Meer weet waar ze over praat. Lezen!' - Aartjan van Erkel, auteur van 'Verleiden op internet - Hoe maak je een website onweerstaanbaar?'

Specificaties

ISBN13:9789089650825
Trefwoorden:marketing, internetmarketing, klanten winnen, zzp, social media, social marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:168
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:1
Hoofdrubriek:Internet en social media
Serie:ZZP Academy

Lezersrecensies

5.0 van de 5
5 stemmen
5
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
50.000 euro voor beste freelancer
Justin van Lopik 16 oktober 2013 Op 1 oktober jl is de verkiezing voor de Freelancer of the Year (FOTY)-Award van start gegaan. Aan de verkiezing is een prijzenpakket verbonden ter waarde van maar liefst € 50.000. Ook opdrachtgevers gaan langs de meetlat, zzp’ers en freelancers kunnen stemmen op de beste opdrachtgevers. Managementboek is hoofdsponsor van de verkiezing.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Marlies van der Meer

Anderen laten ontdekken wat hen sterk en uniek maakt; dat is de rode draad die door de werkzaamheden van Marlies van der Meer loopt. In het begin van haar carrière richtte Marlies zich vooral op loopbaancliënten. Maar sinds zij in 2003 haar eigen bedrijf Meer Advies heeft opgericht, trekt zij steeds meer cliënten aan die voor zichzelf willen beginnen. Ze ondersteunt deze zzp-cliënten bij de vertaling van hun unieke kwaliteiten naar winstgevende niches. Sinds de opkomst van social media leert zij haar zzp-cliënten ook hoe ze gebruik kunnen maken van social media om zichzelf als de beste oplossing voor hun potentiële klanten te profileren. Naast persoonlijke ontwikkeling en marketing, heeft Marlies nog een passie: schrijven. Zij kan deze passie helemaal kwijt in haar blog Meer Advies, haar blogworkshops, en in de begeleiding van zzp'ers die graag een non-fictie (e-)boek willen schrijven.

Andere boeken door Marlies van der Meer

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Een nieuwe kijk op marketing en verkopen
2. Kies je focus, kies je niche
3. Als niemand je kent, ben je een Zelfstandige Zonder Klanten
4. Om klanten te verleiden, moet je aardig zijn
5. Vertrouwen moet je winnen om klanten te winnen
6. Klanten voelen zich aangetrokken tot experts
7. Jouw social-mediamarketing stappenplan

Inspirerende boeken en blogs
Over de auteur
Register
Andere boeken voor zzp'ers

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Social media marketing voor ZZP'ers
    Marlies van der Meer
    Social media marketing voor ZZP'ers
    € 16,99
  • Meer omzet met je webshop
    Jurjen Jongejan
    Meer omzet met je webshop
    € 25,99
  • Ben ik in beeld?
    Gijs Weenink
    Ben ik in beeld?
    € 12,50
  • Solliciteren via LinkedIn
    Aaltje Vincent
    Solliciteren via LinkedIn
    € 15,99
  • Meer verdienen met je webshop
    Astrid van Kollenburg
    Meer verdienen met je webshop
    € 24,50
  • Bouw een succesvolle online marktplaats
    Wout Withagen
    Bouw een succesvolle online marktplaats
    € 32,90

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Social media marketing voor ZZP'ers

        Social media marketing voor ZZP'ers
        Marlies van der Meer
        /