Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 24% korting

Met tevreden klanten schiet je weinig op

Maak van klanten ambassadeurs

Audio-cd Nederlands 2015
Verkooppositie 1186
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
12,95
9,95
VOORDEEL - 24% korting

Samenvatting

Naast de audio-cd ontvangt u bij uw bestelling ook de audio-download (mp3), zodat u overal naar de adviezen van Jos Burgers kunt luisteren

Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame
weten te vinden.

Op deze audio-cd presenteert bestsellerauteur Jos Burgers tientallen prikkelende adviezen om van klanten ambassadeurs te maken. Hij laat zien dat het loont om de verwachtingen van je klanten te overtreffen, zodat zij ‘over je roepen’ – en hoe je daar direct mee kunt starten. Met als resultaat: méér dan tevreden klanten!

- Tientallen praktische en direct toepasbare adviezen voor profit- en non- profitorganisaties
- Geïllustreerd met veel herkenbare en aansprekende voorbeelden uit de praktijk
- Ingesproken door Jos Burgers zelf

Omvang: 60 minuten

Specificaties

ISBN13:9789089652980
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-cd
Aantal pagina's:60
Druk:1
Verschijningsdatum:17-6-2015

Expertrecensies (2)

Met tevreden klanten schiet je weinig op
Peter Streefkerk | 21 oktober 2015
Met tevreden klanten schiet je weinig op. Dat lijkt zo op het eerste gezicht een paradox, maar dat is het niet. Volgens Jos Burgers althans, want het is de titel van zijn laatste productie. Geen boekje deze keer, maar een CD met 10 prikkelende adviezen om van je klanten ambassadeurs te maken.Lees verder
Kristel Beerling | 15 juli 2015
Met een kop koffie op de bank inspiratie opdoen om van je klanten ambassadeurs te maken. Er zijn slechtere scenario’s denkbaar. Op zijn CD ‘Met tevreden klanten schiet je weinig op’ geeft klantenexpert Jos Burgers een hoorcollege met veel praktische adviezen om klanten te vinden en te binden.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
6 stemmen
6
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jos Burgers

Jos Burgers RM (1951) is marketingman in hart en nieren. Hij startte zijn carrière in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg was hij ruim tien jaar als docent Marketing verbonden aan Fontys Hogescholen te Eindhoven. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren organisaties van uiteenlopende aard en omvang op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Andere boeken door Jos Burgers

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Met tevreden klanten schiet je weinig op