Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Jos Burgers over klantgerichtheid

Drie bestsellers in één speciale editie

Paperback Nederlands 2016 9789089653284
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Verkooppositie 1344Hoogste positie: 17
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!', 'Hondenbrokken' en 'Gek op gaten'. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie.

Het geheim achter dit succes is de luchtige en humoristische manier waarop Jos Burgers beschrijft wat klanten nu eigenlijk écht willen. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Waardoor organisaties en medewerkers in staat zijn om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren.

In deze speciale editie zijn de beste columns en verhalen van Jos Burgers gebundeld. Wie van zijn klanten ambassadeurs wil maken start met dit boek!

Jos Burgers is dé klantenexpert van Nederland. Met tweehonderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij is auteur van bestsellers als 'Relatiebeheer als Groeistrategie', 'No Budget Marketing', 'Geef nooit korting!', 'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!', 'Hondenbrokken', 'Gek op gaten' en 'De wet van Snuf'.

Specificaties

ISBN13:9789089653284
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:368
Druk:2
Verschijningsdatum:19-10-2017
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

'Lastige vragen' van Jos Burgers
Nienke van Oeveren | 10 januari 2014
'Jos Burgers over klantgerichtheid' bevat de drie prijswinnende boeken van Jos Burgers integraal gebundeld. Wat leren zijn lezers over klanttevredenheid?
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
4 stemmen
4
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jos Burgers

Jos Burgers RM (1951) is marketingman in hart en nieren. Hij startte zijn carrière in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars.  Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Andere boeken door Jos Burgers

Inhoudsopgave

Voorwoord

Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
1. Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
2. Let maar niet op de rommel!
3. Je vrouw uitbesteden
4. Zonder klanten liep het hier als een trein
5. Een stukje betrouwbaarheid
6. Lever niet wat een klant vraagt
7. Gewoon gewone taal
8. Een hekel aan vallen en opstaan
9. Geautomatiseerde onzin
10. 'Ik verkoop alles, behalve m'n schoonmoeder'
11. Boeken die niemand leest
12. Liever geen keus
13. Wat is een klant?
14. Condooms met twee gaatjes
15. Eindeloos veel lol
16. Bij ons in de branche
17. De gemiddelde klant bestaat niet
18. Spreken is maar zilver
19. Kiezen om gekozen te worden
20. Luister niet naar klanten
21. Wereldweekend
22. Zie ik zo bleek?
23. Klanten ongelukkig maken
24. Heilsoldaten op kroegentocht
25. Zeurende kiespijn
26. Van niets weten
27. Haal kippen in huis
28. Het einde van het stenen tijdperk
29. Is uw achterdeur op slot?
30. Gegarandeerd PowerPoint-vrij!
31. Voetballen zonder doel
32 Succes verzekerd?
33. Wij leveren al jaren sjit!

Hondenbrokken
1. Over kattenpis en hondenijs
2. Klanten hebben liever niet te veel keuze
3. Beter onecht klantvriendelijk dan echt klantonvriendelijk
4. Klanten willen niets kopen
5. De gemiddelde klant bestaat niet
6. Lever niet wat een klant vraagt
7. Helpen als dat eigenlijk niet kan
8. Wij zijn gek op helpen
9. Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden
10. Iedereen wil graag geholpen worden

Gek op gaten
1. Klanten zijn gek op gaten
2. Dat wil iedereen wel!
3. Boren met een hoog gatengehalte
4. Betere boren dan concurrenten
5. Kiezen om gekozen te worden
6. De medewerker als brug tussen boor en gat
7. Bloemen houden van klanten
8. Beter onecht vriendelijk dan echt onvriendelijk
9. Op zoek naar het gat
10. Praten in termen van gaten
11. Hoe kom je van boren af?
12. Luisteren met een leeg hoofd
13. Met alle respect!
14. Vertrouwd worden is een groot gat
15. Ontregel uw organisatie
16. Denken in mogelijkheden
17. Geen cent te veel hoor!
18. Doen wat de klant wil
19. Het abc'tje dat ook thuis werkt
20. Ik ben het garantiebewijs
21. Kiezen geeft kiespijn
22. Fans maken met gemak
23. Servicehelden die de klant ontzorgen
24. Tijd is een tijdloos gat
25. Voorkom klachten over de klachtafhandeling
26. De overtreffende trap van gaten maken
27. Buiten winnen is binnen beginnen
28. Ontdek wat klanten écht willen!
29. Laat je beter maken
30. Het gatengehalte van Gek op gaten

Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Jos Burgers over klantgerichtheid