Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Uit liefde voor de klant

Maak al je werknemers klantbewust

Paperback Nederlands 2014 9789401421706
Niet leverbaar.

Samenvatting

Ken je klant

Zowel klanten als bedrijven willen meer van elkaar. Maar krijgen zonder geven, lukt niet! Klanten willen het heft in eigen handen nemen.

Ze willen niet misleid worden, persoonlijk en consistent behandeld worden en ervaringen delen via sociale media. Tegelijk weten organisaties dat de klant mondiger is geworden, dat bedrijfswaarden consistent naar buiten moeten gebracht worden in alles wat ze doen en zeggen. Toch is het vaak zoeken naar de echte toegevoegde waarde die klanten willen.

Via interviews met enerzijds meer dan 50 bedrijven en anderzijds op basis van meer dan 200 klantenervaringen, biedt 'Uit liefde voor de klant' beide partijen een nieuw perspectief om het beste te halen uit de onderlinge relatie.

Specificaties

ISBN13:9789401421706
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:136
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:22-10-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Els Dhaeze

Els Dhaeze is een dame met pit die na 17 jaar management- en directiefuncties bij internationale bedrijven en gedreven door een passie voor mensen, "customer excellence" hoog in het vaandel draagt. Met haar bedrijf PITopia begeleidt ze bedrijven in de transitie naar klantgerichte processen en een klantgerichte mindset en attitude bij alle werknemers, over alle departementen heen.

Andere boeken door Els Dhaeze

Inhoudsopgave

Introductie

1. Belevingen en verwachtingen
2. Geven om te krijgen
3. In transitie naar een klantbewuste organisatie
4. Klanten begrijpen
5. Klantdenken
6. Klanthandelen
7. Aan de slag als klantbewuste organisatie

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Uit liefde voor de klant