Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Disruptive selling

Een nieuwe kijk op CRM, sales, marketing en customer service

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 9789401430821
Verkooppositie 2922
Direct te downloaden

Samenvatting

Genomineerd voor de Pim Marketing Literatuurprijs 2016

De tijd van de klassieke salesforce is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. Steeds meer bedrijven matchen op een disruptieve manier vraag en aanbod. Traditionele verkoop, met salesteams en salesmanagers, wordt de uitzondering.

Daarom moeten de taken van sales, marketing en customer service hertekend worden. Marketing automation en moderne CRM-tools zijn daarbij noodzakelijk om te kunnen overleven. Disruptive Selling helpt bedrijven bij de transformatie naar het nieuwe tijdperk van sales en customer centricity.

Dit is een boek voor directieteams, managers en ondernemers. U heeft een wit blad nodig: een nieuwe start om mee te zijn met de salesrealiteit van vandaag. U bent het de klant en uzelf verschuldigd. There is no excuse for being boring.

Specificaties

ISBN13:9789401430821
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:256
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:23-5-2016
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (3)

Disruptive selling – Patrick Maes
Daniëlle de Jonge | 18 november 2016
Toen ik mijn carrière als trainer en spreker over onderscheidend verkopen begon – we spreken: begin deze eeuw – lag de focus sterk op het verkondigen van USP’s, een strak verkoopverhaal en glanzende marketingbrochures. Er werd bij veel bedrijven nauwlettend gevolgd hoe het salesproces verliep met knappe CRM-pakketten en tal van factoren om te meten.Lees verder
Disruptive selling - Een nieuwe kijk op sales, marketing en customer service
Eric van Arendonk RM | 6 september 2016
De term disruption is verbonden met businesscases zoals Uber of AirBNB. Patrick Maes geeft aan dat dit boek een nieuwe kijk geeft op sales, marketing en customer service. Niets over businesscases maar Maes zoomt in op de rol van drie aanverwante disciplines.Lees verder
Disruptive selling
Robert Buisman | 11 augustus 2016
De eerste pagina van Disruptive selling van Patrick Maes maakt nieuwsgierig. Het is een mooi vormgegeven blanco bladzijde. De tweede pagina legt de eerste uit met de tekst: ‘Ik wil u niet verontrusten. Maar u neemt beter een wit blad.’ De toon is gezet.Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
Shortlist voor de PIM Marketing Literatuurprijs bekend
Justin van Lopik 28 oktober 2016 Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2016 bekend gemaakt. Vorig jaar won het boek Online Brand Identity van Joris Merks-Benjaminsen.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Patrick Maes

Patrick Maes is stichtend vennoot van CPI, gespecialiseerd in het hertekenen en optimaliseren van commerciële benaderingen. Patrick Maes geeft inspiratieworkshops over de toepassing van Sales 4.0 voor managementteams. Hij is gastdocent aan verschillende managementopleidingen en een regelmatig spreker op seminars en congressen over commerciële organisatie en strategie.

Andere boeken door Patrick Maes

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Disruptive selling