Isabel Verstraete
Does Your Brand Care?
Building a better world with the C A R E principles
Paperback Engels 2021 9789401475037Vandaag voor 23:00 uur besteld, vrijdag in huis
Samenvatting
Wat kan jouw bedrijf doen voor een betere wereld?
We leven in turbulente tijden. Wanneer we naar de toekomst kijken, is het duidelijk dat bedrijven verantwoordelijkheid zullen moeten nemen en trachten een oplossing te bieden voor maatschappelijke problemen. De C A R E-principes zijn precies ontworpen om bedrijven te helpen om relevant te blijven en bovendien voor te bereiden op de steeds veeleisendere klant.
Dit boek inspireert met talrijke cases uit alle sectoren, over de hele wereld. Van start-ups tot multinationals. Het laat zien dat iedereen, ook bedrijven, kunnen tonen waar ze écht om geven.
Specificaties
ISBN13:9789401475037
Trefwoorden:duurzaamheid, brand, duurzaam ondernemen
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:11-3-2021
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:
Lezersrecensies
Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Geef uw waardering
Inhoudsopgave
CHAPTER 1 Why I developed the C A R E Principles: a personal note 6
CHAPTER 2 The ‘next normal’: tooling up for constant change 12
CHAPTER 3 Why brands should start showing they care today– if they want to thrive tomorrow 18
CHAPTER 4 The C A R E Principles: how collaboration, agility, reliability and empathy can make your brand future-proof 26
CHAPTER 5 Why Collaboration is key 36
CHAPTER 6 Why Agility matters 52
CHAPTER 7 Why Reliability is crucial 80
CHAPTER 8 Why Empathy works 100
CHAPTER 9 Embracing the new kids on the block: Generations Z and Alpha 124
CHAPTER 10 The CARE SCAN: How much does your company CARE? 134
THANKS! 138
ABOUT 140
PRAISE FOR DOES YOUR BRAND C ARE ? 142
END NOTES 148
CHAPTER 2 The ‘next normal’: tooling up for constant change 12
CHAPTER 3 Why brands should start showing they care today– if they want to thrive tomorrow 18
CHAPTER 4 The C A R E Principles: how collaboration, agility, reliability and empathy can make your brand future-proof 26
CHAPTER 5 Why Collaboration is key 36
CHAPTER 6 Why Agility matters 52
CHAPTER 7 Why Reliability is crucial 80
CHAPTER 8 Why Empathy works 100
CHAPTER 9 Embracing the new kids on the block: Generations Z and Alpha 124
CHAPTER 10 The CARE SCAN: How much does your company CARE? 134
THANKS! 138
ABOUT 140
PRAISE FOR DOES YOUR BRAND C ARE ? 142
END NOTES 148
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan