Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

XLA® Pocketbook

E-book Pdf met watermerkbeveiliging Engels 2023 1e druk 9789401810012
Direct te downloaden

Samenvatting

Xperience Level Agreement (XLA)® is the framework and commitment to apply XM in tech- driven organizations and ecosystems. The three technology management philosophies that influenced our way of working are Lean, ITIL, and Agile. XLA is the missing piece of the puzzle. Why? In just two words: Lean is “No Waste”, ITIL is “No Chaos”, Agile is “No Delay”, and XLA is “No Frustration.”

XLA® fosters curiosity, empathy, and courage to be customer-centric. This pocketbook explains the XLA framework and its practical use. We added a glossary to ensure we are all on the same page. This book is for those with an open mindset in IT, tech, outsourcing, and digital transformation.

Tech can drive us crazy and delight us. The omnipresence of digital technology underlines the need for Experience Management (XM).

XM is the discipline of designing, measuring and improving the experiences provided to customers, employees, and other stakeholders.

Specificaties

ISBN13:9789401810012
Trefwoorden:XLA
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:pdf
Aantal pagina's:120
Druk:1
Verschijningsdatum:29-3-2023
Hoofdrubriek:IT-management / ICT
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Marco Gianotten

Marco Gianotten is oprichter van onderzoeks- en adviesbureau Giarte. Marco helpt organisaties bij het omdenken over het managen van informatietechnologie. Hij schrijft, publiceert, spreekt en versimpelt complexe materie. Na zijn studie belandde hij in de IT als niet-techneut en verbaasde zich over de mentale kloof tussen IT’ers en de rest van de mensen in een onderneming. Die verwondering is gebleven. Zijn leidmotief? Keep wondering.

Andere boeken door Marco Gianotten

Inhoudsopgave

About this book 7

1 Introduction 11
2 Business Case for Better IT Service Experience 19
3 IT Service Experience and its Management 31
4 Organization of IT Service Experience Management 55
5 Transformation of the IT Service Management Organization 75

Glossary 91
Acknowledgements 123

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        XLA® Pocketbook