Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

ik.nl

Wie wil je zijn op internet?

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789461260116
Verkooppositie 1982931 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Als u mee wilt tellen in het digitale tijdperk kunt u er maar beter voor zorgen dat u een goede indruk maakt op internet. Maar zien anderen u wel zoals u uzelf graag ziet?

In dit praktische boek kunt u lezen hoe u een aantrekkelijke online identiteit creëert. Niet door u mooier voor te doen dan u bent, maar door actief te werken aan een authentieke versie van uzelf op Twitter, Facebook, LinkedIn, blogs en andere (sociale) media.

Carlijn Postma is communicatieadviseur en eigenaar van Bind | Interactieve communicatie. Carlijn schreef eerder het succesvolle boek 'Zakelijk twitteren voor beginners'.

Specificaties

ISBN13:9789461260116
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:99
Druk:1
Verschijningsdatum:1-6-2011

Expertrecensies (1)

Dorien van Doorn | 26 september 2011
Wie wil je zijn op internet? Sommige mensen starten enthousiast op allerlei sociale media, maar ook veel mensen schromen om hun eigen ideeën en gedachten te uiten op het net. Meestal omdat de gedachte dat iedereen meekijkt en kritiek uit kan oefenen, hen afschrikt.Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
6 stemmen
5
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Carlijn Postma

Carlijn Postma is eigenaar van contentmarketingbureau The Post en voorzitter van Platform Content. In 2017 werd ze uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. Ze schreef eerder 'Zakelijk twitteren voor beginners' (2010) en 'Contentmarketing in 60 minuten' (2014). Daarnaast publiceerde ze artikelen bij het Amerikaanse Content Marketing Institute en spreekt ze wereldwijd op diverse congressen.

Andere boeken door Carlijn Postma

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        ik.nl