Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing E-mailmarketing in 60 minuten
E-mailmarketing in 60 minuten
E-mailmarketing in 60 minuten
Jordie van Rijn

Jordie van Rijn is zelfstandig e-mail- en dialoogmarketingspecialist. Als consultant houdt hij zich bezig met het slim inzetten van marketing om de klantrelatie te intensiveren en het rendement te verhogen.

Meer over Jordie van Rijn
E-mailmarketing. Belangrijker dan ooit Jordie van Rijn 16 april 2013 Het is een paradox. Marketeers zijn zo druk met het behalen van doelen, dat ze er niet aan toekomen. E-mailmarketing expert Jordie van Rijn laat in zijn boek E-mailmarketing in 60 minuten zien hoe je slimmer kunt mailen. Dat start met een sterke strategie, maar die helemaal doorvoeren tot voorbij de inbox. Want daar moet de magie plaatsvinden. Een blog van Jordie van Rijn. Lees het volledige artikel
Jordie van Rijn

E-mailmarketing in 60 minuten

Paperback Nederlands 2013 9789461260505
10
Voormalig top 10Totaal 28 dagen
Voormalig top 100Totaal 101 dagen
Paperback | Nederlands € 12,50 E-book | NL € 12,50
Niet leverbaar.
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

E-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee u snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe valt u op in de overvolle inbox van uw klant?

E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn beschrijft hoe u een sterk e-mailmarketingplan ontwikkelt, opt-in adressen verzamelt en aantrekkelijke teksten schrijft. Lees ook hoe u succesvol doelgroepen segmenteert, campagnes test en event driven e-mails verstuurt.

Als lezer van het boek kunt u gratis het e-book 'Succesvolle e-mailmarketing' met actuele cases downloaden!

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

"Een praktisch boek voor iedereen die professioneel met e-mailmarketing werkt."
Cor Molenaar, hoogleraar E-marketing & distance selling aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en auteur van de boeken 'Het einde van winkels?' en 'Red de winkel'.

"Een must voor elke dialoogmarketeer!"
Diana Janssen, directeur van DDMA, de Branchevereniging voor Dialoogmarketing.

"He knows what you must do to make e-mailmarketing effective for you."
Dr. Dave Chaffey, CEO van smartinsights.com en auteur van het boek 'Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice'.

Specificaties

ISBN13:9789461260505
Trefwoorden:internetmarketing, e-mail, online marketing, segmentatie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Uitgever:Uitgeverij Haystack
Druk:1
Verschijningsdatum:13-4-2013
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:
Serie:Digitale trends en tools in 60 minuten

Expertrecensies (1)

E-mailmarketing in 60 minuten
Daniëlle de Jonge | 11 juni 2013
Als het gaat om e-mailmarketing dan is mijn interesse snel gewekt. Ik zie veel bedrijven die er 'iets' mee doen. Heel verstandig als u het mij vraagt, want het is een uitstekende manier om contact te leggen en houden met klanten.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
7 stemmen
7
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

column
E-mailmarketing. Belangrijker dan ooit
Jordie van Rijn 16 april 2013 Het is een paradox. Marketeers zijn zo druk met het behalen van doelen, dat ze er niet aan toekomen. E-mailmarketing expert Jordie van Rijn laat in zijn boek E-mailmarketing in 60 minuten zien hoe je slimmer kunt mailen. Dat start met een sterke strategie, maar die helemaal doorvoeren tot voorbij de inbox. Want daar moet de magie plaatsvinden. Een blog van Jordie van Rijn.
Artikel lezen

Over Jordie van Rijn

Jordie van Rijn is zelfstandig e-mail- en dialoogmarketingspecialist. Als consultant houdt hij zich bezig met het slim inzetten van marketing om de klantrelatie te intensiveren en het rendement te verhogen. Jordie is actief bij de e-mailcouncil van branchevereniging DDMA als lid van de kennis- en redactiecommissie en heeft diverse e-mailmarketing brancheonderzoeken uitgevoerd, onder andere binnen de travel, automotive en financiële dienstverlening. Jordie heeft in de afgelopen tien jaar gewerkt met zowel grote als kleine bedrijven, in Nederland met onder andere AEGON, Endemol, FNV, Roche en KLM. Op de momenten dat Jordie niet bezig is met consultancy of optimalisatie voor bedrijven, droomt, spreekt, traint, denkt en schrijft hij als internationaal erkend e-mailgeek graag over onlinemarketing. Twitter: @jvanrijn, en speciaal voor Nederland: @emailmonday Website: www.emailmonday.com

Andere boeken door Jordie van Rijn

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Voordelen en uitdagingen
2. E-mailmarketingstrategie
3 De e-mailwaardepropositie
4. Groeien naar volwassen e-mailmarketing
5. De waarde van het apenstaartje
6. Impactvolle e-mails schrijven
7. Testen en optimaliseren van e-mailings
8. Het vergroten van e-mailbereik
9. Slimmer segmenteren en targetten
10. Van één kanaal naar omni-channel
11. De klantlevenscyclus en event driven e-mail
12. Kies de juiste e-mailmarketingpartner en tools

Dankwoord
Over de auteur

Aanbevolen live events...

maandag 19-09-2022

Future Focused Leadership

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • E-mailmarketing in 60 minuten
    Jordie van Rijn
    E-mailmarketing in 60 minuten
    € 12,50
  • Het Bestsellerboek
    Charlotte Meindersma
    Het Bestsellerboek
    € 25,00
  • Firms of Endearment
    Raj Sisodia
    Firms of Endearment
    € 44,14
  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 27,99
  • Inspired
    Marty Cagan
    Inspired
    € 29,16
  • Profit first
    Mike Michalowicz
    Profit first
    € 32,50

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2022 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        E-mailmarketing in 60 minuten

        E-mailmarketing in 60 minuten
        Jordie van Rijn
        /