
E-mailmarketing in 60 minuten
Paperback Nederlands 2013 9789461260505Samenvatting
E-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee u snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe valt u op in de overvolle inbox van uw klant?
E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn beschrijft hoe u een sterk e-mailmarketingplan ontwikkelt, opt-in adressen verzamelt en aantrekkelijke teksten schrijft. Lees ook hoe u succesvol doelgroepen segmenteert, campagnes test en event driven e-mails verstuurt.
Als lezer van het boek kunt u gratis het e-book 'Succesvolle e-mailmarketing' met actuele cases downloaden!
Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
"Een praktisch boek voor iedereen die professioneel met e-mailmarketing werkt."
Cor Molenaar, hoogleraar E-marketing & distance selling aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en auteur van de boeken 'Het einde van winkels?' en 'Red de winkel'.
"Een must voor elke dialoogmarketeer!"
Diana Janssen, directeur van DDMA, de Branchevereniging voor Dialoogmarketing.
"He knows what you must do to make e-mailmarketing effective for you."
Dr. Dave Chaffey, CEO van smartinsights.com en auteur van het boek 'Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice'.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Interviews en artikelen (1)
Over Jordie van Rijn
Inhoudsopgave
1. Voordelen en uitdagingen
2. E-mailmarketingstrategie
3 De e-mailwaardepropositie
4. Groeien naar volwassen e-mailmarketing
5. De waarde van het apenstaartje
6. Impactvolle e-mails schrijven
7. Testen en optimaliseren van e-mailings
8. Het vergroten van e-mailbereik
9. Slimmer segmenteren en targetten
10. Van één kanaal naar omni-channel
11. De klantlevenscyclus en event driven e-mail
12. Kies de juiste e-mailmarketingpartner en tools
Dankwoord
Over de auteur
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Alle 100 bestsellers
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan