
Lees verder
Jordie van Rijn is zelfstandig e-mail- en dialoogmarketingspecialist. Als consultant houdt hij zich bezig met het slim inzetten van marketing om de klantrelatie te intensiveren en het rendement te verhogen.
Meer over Jordie van RijnE-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee u snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe valt u op in de overvolle inbox van uw klant?
E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn beschrijft hoe u een sterk e-mailmarketingplan ontwikkelt, opt-in adressen verzamelt en aantrekkelijke teksten schrijft. Lees ook hoe u succesvol doelgroepen segmenteert, campagnes test en event driven e-mails verstuurt.
Als lezer van het boek kunt u gratis het e-book 'Succesvolle e-mailmarketing' met actuele cases downloaden!
Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
"Een praktisch boek voor iedereen die professioneel met e-mailmarketing werkt."
Cor Molenaar, hoogleraar E-marketing & distance selling aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en auteur van de boeken 'Het einde van winkels?' en 'Red de winkel'.
"Een must voor elke dialoogmarketeer!"
Diana Janssen, directeur van DDMA, de Branchevereniging voor Dialoogmarketing.
"He knows what you must do to make e-mailmarketing effective for you."
Dr. Dave Chaffey, CEO van smartinsights.com en auteur van het boek 'Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice'.