Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

E-mailmarketing in 60 minuten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 9789461260642
10
Voormalig #2Totaal 5 dagen
Verkooppositie 9055101 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

E-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee u snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe valt u op in de overvolle inbox van uw klant?

E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn beschrijft hoe u een sterk e-mailmarketingplan ontwikkelt, opt-in adressen verzamelt en aantrekkelijke teksten schrijft. Lees ook hoe u succesvol doelgroepen segmenteert, campagnes test en event driven e-mails verstuurt.

Als lezer van het boek kunt u gratis het e-book 'Succesvolle e-mailmarketing' met actuele cases downloaden!

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

"Een praktisch boek voor iedereen die professioneel met e-mailmarketing werkt."
Cor Molenaar, hoogleraar E-marketing & distance selling aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en auteur van de boeken 'Het einde van winkels?' en 'Red de winkel'.

"Een must voor elke dialoogmarketeer!"
Diana Janssen, directeur van DDMA, de Branchevereniging voor Dialoogmarketing.

"He knows what you must do to make e-mailmarketing effective for you."
Dr. Dave Chaffey, CEO van smartinsights.com en auteur van het boek 'Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice'.

Specificaties

ISBN13:9789461260642
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:208
Druk:1
Verschijningsdatum:15-4-2013
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Daniëlle de Jonge | 11 juni 2013
Als het gaat om e-mailmarketing dan is mijn interesse snel gewekt. Ik zie veel bedrijven die er 'iets' mee doen. Heel verstandig als u het mij vraagt, want het is een uitstekende manier om contact te leggen en houden met klanten. Dat merk ik bij mijn eigen online activiteiten en ook klanten help ik vaak met het integreren van online marketing in hun salesproces.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
7 stemmen
7
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

column
E-mailmarketing. Belangrijker dan ooit
Jordie van Rijn 16 april 2013 Het is een paradox. Marketeers zijn zo druk met het behalen van doelen, dat ze er niet aan toekomen. E-mailmarketing expert Jordie van Rijn laat in zijn boek E-mailmarketing in 60 minuten zien hoe je slimmer kunt mailen. Dat start met een sterke strategie, maar die helemaal doorvoeren tot voorbij de inbox. Want daar moet de magie plaatsvinden. Een blog van Jordie van Rijn.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Jordie van Rijn

Jordie van Rijn is zelfstandig e-mail- en dialoogmarketingspecialist. Als consultant houdt hij zich bezig met het slim inzetten van marketing om de klantrelatie te intensiveren en het rendement te verhogen. Jordie is actief bij de e-mailcouncil van branchevereniging DDMA als lid van de kennis- en redactiecommissie en heeft diverse e-mailmarketing brancheonderzoeken uitgevoerd, onder andere binnen de travel, automotive en financiële dienstverlening. Jordie heeft in de afgelopen tien jaar gewerkt met zowel grote als kleine bedrijven, in Nederland met onder andere AEGON, Endemol, FNV, Roche en KLM. Op de momenten dat Jordie niet bezig is met consultancy of optimalisatie voor bedrijven, droomt, spreekt, traint, denkt en schrijft hij als internationaal erkend e-mailgeek graag over onlinemarketing. Twitter: @jvanrijn, en speciaal voor Nederland: @emailmonday Website: www.emailmonday.com

Andere boeken door Jordie van Rijn

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Voordelen en uitdagingen
2. E-mailmarketingstrategie
3 De e-mailwaardepropositie
4. Groeien naar volwassen e-mailmarketing
5. De waarde van het apenstaartje
6. Impactvolle e-mails schrijven
7. Testen en optimaliseren van e-mailings
8. Het vergroten van e-mailbereik
9. Slimmer segmenteren en targetten
10. Van één kanaal naar omni-channel
11. De klantlevenscyclus en event driven e-mail
12. Kies de juiste e-mailmarketingpartner en tools

Dankwoord
Over de auteur

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        E-mailmarketing in 60 minuten