Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Sociale media strategie in 60 minuten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 9789461260734
1
Voormalig #1Totaal 14 dagen
Verkooppositie 8890207 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Wilt u sociale media slim, serieus en succesvol inzetten? Dan is dit boek een absolute aanrader. Sociale media kunnen u zakelijk veel opleveren, als u weet wat u ermee wilt bereiken.

Jarno Duursma beschrijft een praktisch stappenplan waarmee u snel een succesvolle sociale media strategie ontwikkelt.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

'Jarno Duursma weet in dit boek de mogelijkheden van internet en de digitalisering te vertalen in een praktisch model voor sociale media strategie. Het boek biedt overzicht voor directeuren, managers en marketing- en communicatieprofessionals die sociale media beter willen inzetten voor hun bedrijf. Hij neemt je mee naar de 'next level' van sociale media op een heldere, professionele manier! Tip!'
- Gert Gritter, voorlichter bureau Communicatie, Rijksuniversiteit Groningen

'Dit boek leest als een hink, stap, sprong. Binnen 60 minuten weet je ineens zoveel meer en wil je meteen aan de slag. Inspirerend!'
- Martine Hamminga, hospitality-professional, XS Events

'Is een bedrijfsstrategie bedenken voor sociale media moeilijk en tijdrovend? Niet voor wie een uur leest in dit boek: het stelt alle belangrijke vragen, licht die in cases toe en geeft tips voor beantwoording ervan.'
- Jos Tolboom, curriculum ontwikkelaar, vaksectie Exact, SLO.

'Bij het bedenken van een strategie voor sociale media voor je organisatie, doemt het schrikbeeld van de eeuwig durende verbouwing op. Dit boekje is het IKEA-sleuteltje waarmee je fluitend de verbouwing snel en effectief kunt beginnen.'
- Gilbert Sewnandan, projectleider nieuwe media, gemeente Groningen

Specificaties

ISBN13:9789461260734
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:168
Druk:1
Verschijningsdatum:12-9-2013

Expertrecensies (1)

Alexander Knijff | 20 maart 2014
Sociale media hebben een revolutie veroorzaakt in ons gedrag. Uitwisseling van informatie gaat veel sneller dan voorheen en loopt over heel andere schijven. Klanten krijgen door sociale media steeds meer macht. Het is van groot belang dat organisaties daarop inspelen.Lees verder

Lezersrecensies

3.8 van de 5
25 stemmen
9
7
4
4
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

column
Telegram en de schijn van privacy
Pierre Pieterse 24 februari 2014 Vorige week werd het nieuws bekend dat Whatsapp is overgenomen door Facebook voor het duizelingwekkende bedrag van 13,8 miljard euro. Deze overname zou op zich al column waard zijn, bijvoorbeeld over het strategische belang van Whatsapp voor Facebook. Maar goed, daar wil Jarno Duursma het in deze column niet over hebben. Wel over Telegram de schijn van privacy.
column
Hyves is dood, Facebook is gewaarschuwd
Pierre Pieterse 1 november 2013 Het einde van Hyves legt twee dingen bloot, zo betoogt Jarno Duursma in zijn eerste column voor Managementboek Magazine: ten eerste dat populariteit zo vluchtig is als aceton en ten tweede dat je als bedrijf niet je eigen imago bepaalt, maar dat anderen dat voor je doen.
Alle interviews en artikelen (2)

Over Jarno Duursma

Jarno Duursma is trendwatcher digitale technologie en auteur van 4 boeken, onder andere over Bitcoin Blockchain en kunstmatige intelligentie. Met zijn bedrijf Studio Overmorgen bevindt hij zich in de frontlinie van de nieuwste digitale ontwikkelingen. Hij is alumnus van het gerenommeerde opleidingsinstituut Singularity University in Silicon Valley. Hij is veelvuldig te zien in dagbladen en landelijke media zoals EenVandaag, BNR nieuwsradio, de Volkskrant en het Financieele Dagblad. Hij is niet alleen auteur van 4 boeken, maar ook van vele artikelen en publicaties voor sites als Emerce, Bright en Frankwatching, het grootste communicatieblog van Nederland. Jarno organiseerde als oprichter van innovatieplatform #SMC050 meer dan honderd bijeenkomsten over digitale technologie.

Andere boeken door Jarno Duursma

Inhoudsopgave

Inleiding
De revolutie die sociale media heet

1. Benut de kansen van sociale media
2. Ontwikkel je eigen sociale media strategie
3. Start met sociale research
4. Bepaal je doelen
5. Bepaal je doelgroep
6. Organiseer je interne beleid
7. Aantrekkelijke content en communicatie
8. Uitvoer: pas op voor struikelblokken
9. Meten, beheren en leren

Nawoord
Dankwoord
Over de auteur
Bronnen

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Sociale media strategie in 60 minuten