

Het geheim van groeikracht
De internationaal bewezen groeiformule in 3 stappen
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2013 9789461260857Samenvatting
U bent ambitieus en u gelooft in uw product en in uw organisatie. Kortom, u wilt groeien! Dan is het hoog tijd voor een groeiplan, maar hoe pakt u dat aan? In dit boek onthult voormalig McDonald's-topman en ondernemer René Savelberg de geheime formule van groeiende ondernemingen.
Savelberg heeft jarenlang van binnenuit de aanpak van succesvolle bedrijven in Europa en de Verenigde Staten bestudeerd. Hij ontdekte dat alle groeiende organisaties meer dan anderen investeren in drie succesfactoren: standaardisatie, partnerships en people focus.
Lees hoe grote merken doelgericht inzetten op 'groeikracht' en succesvol groeien door anders te denken en anders te doen. Savelberg ontwikkelde hiermee een formule voor groeikracht waarmee elke onderneming kan groeien, hoe klein u ook begint.
Geloof in uzelf, groei en verover de wereld!
Specificaties
Expertrecensies (2)
Interviews en artikelen (1)
Over René Savelberg
Inhoudsopgave
Inleiding - Wat is groeikracht?
1. Standaardisatie - Lang leve de lopende band
2. Partnerships - Doe-het-niet-zelf
3. People Focus - 365 dagen per jaar een kerstboom
4. Kernwaarden - De waarde van het wow-gevoel
5. De stam - Alles draait om mensen
6. De supportorganisatie - In dienst van de vuilnisophaler
7. De verkooporganisatie - Fan-tas-ti-sche klantenservice
8. Feedbackloops - Informatie in je aderen
9. De klant - Waar zit jouw likeknop?
En nu aan de slag
Over René Savelberg
Literatuur
Reacties
Mensen die dit e-book kochten, kochten ook...
Alle 100 bestsellers
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan