

Maaike Gulden is ruim vijftien jaar werkzaam geweest in diverse verkoop- en marketingfuncties bij grote organisaties.
Meer over Maaike GuldenZakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten
Paperback Nederlands 2014 1e druk 9789461260888Samenvatting
U maakt al gebruik van Twittter, maar u hebt het gevoel dat u er niet uithaalt wat erin zit? Zet de volgende stap en ontdek in dit boek hoe u een trouwe Twittercommunity opbouwt en volgers bindt met boeiende content.
Maaike Gulden beschrijft hoe u Twitter kunt inzetten voor acquisitie, marketing, klantenservice en personal branding.
Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Waar kun je twitter zakelijk voor inzetten?
2. Twittervalkuilen die je beter kunt vermijden
3. Begin met een strategie
4. Goed profileren op twitter
5. Een trouwe twittercommunity opbouwen
6. Je volgers binden met boeiende content
7. Twitter optimaal benutten voor je marketing
8. Campagnes en evenementen promoten
9. Acquisitie in 140 tekens
10. Naamsbekendheid en expertpositie
11. Klantenservice en reputatiemanagement
12. Adverteren en twitter cards
Dankwoord
Over de auteur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan