Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Het enige boek over merken dat je nodig hebt
Het enige boek over merken dat je nodig hebt
Het enige boek over merken dat je nodig hebt
Michiel Maandag Michiel Maandag is zelfstandig internationaal merkadviseur & coach. Tijdens het coachen en trainen van start-ups en kleine bedrijven realiseerde hij zich dat het ontwikkelen van merken waar mensen van houden voor start-ups geen onderwerp van gesprek is. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Michiel Maandag, Liisa Puolakka

Het enige boek over merken dat je nodig hebt

om je bedrijf te starten, te laten groeien en te leiden

Paperback Nederlands 2014 9789461260932
11 beoordelingen
Verkooppositie 315425 dagen in de top 100
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
17,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Meer dan ooit heeft u een origineel en opvallend merk nodig. Maar hoe bedenkt u een goed logo, een goede naam en een herkenbare categorie waardoor iedereen begrijpt wat u verkoopt?

In 'Het enige boek over merken dat je nodig hebt' leest u in een handomdraai alles wat u moet weten.

Dit is het eerste geïllustreerde no-nonsense boek voor iedereen die een winnend merk wil creëren zonder te verdrinken in de theorie.

Specificaties

ISBN13:9789461260932
Trefwoorden:merkenmanagement, ondernemen, merken, branding, keuzes maken, Logo, ondernemer, naamgeving
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Uitgever:Uitgeverij Haystack
Druk:1
Verschijningsdatum:15-4-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.8 van de 5
11 stemmen
9
2
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Michiel Maandag

Michiel Maandag is zelfstandig internationaal merkadviseur & coach. Tijdens het coachen en trainen van start-ups en kleine bedrijven realiseerde hij zich dat het ontwikkelen van merken waar mensen van houden voor start-ups geen onderwerp van gesprek is. Zijn doel is om dit te veranderen. Op basis van zijn ervaring in werken met wereldmerken en internationale marketing heeft Michiel unieke en zeer effectieve methodes ontwikkeld om winnende merken te creëren. Dit en zijn passie om het moeilijke makkelijk te maken hebben direct geleid tot de ideeën in zijn boek 'Het enige boek over merken dat je nodig hebt'. Lees meer op www.michielmaandag.com.

Andere boeken door Michiel Maandag

Bekijk alle boeken

Over Liisa Puolakka

Liisa Puolakka is directeur designresearch en -strategie bij ChauhanStudio in Londen. Toen Michiel Maandag, een collega uit haar tijd als hoofd van hoofd van Nokia's global brand identity, contact met haar zocht met het voorstel om samen een boek te schrijven, was ze meteen enthousiast. Ze is allergisch voor merkenjargon en altijd op zoek naar een unieke invalshoek voor alles - zoals dit no-nonsenseboek. Liisa vindt dat elk merk dat vanuit iemands diepste passie is ontstaan het verdient om te starten vanuit de best mogelijke basis en zo een kans zal hebben. Haar volgende grote doelstelling is het op de markt brengen van een merk babyspeelgoed dat minutieus de lijnen van dit boek zal volgen. Liisa is Fins en woont met haar man en twee kinderen in Londen.

Andere boeken door Liisa Puolakka

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

1. Met een goed merk is het goed zakendoen
2. Wat is een merk?
3. Hoe positioneer je je merk?
4. Wat is je productcategorie?
5. Koppel je merk aan één productcategorie
6. Voor wie is je merk bedoeld?
7. Waar wordt je merk voor gebruikt?
8. Waarom gebruikt je doelgroep je merk?
9. Alles komt samen in je product
10. Breid je bedrijf uit, maar niet je merk
11. Een slechte naam blijft een slechte naam
12. De zes B’s voor een goede naam
13. Wat als merknaam.com niet beschikbaar is?
14. Hoe maak je een goed logo?
15. Hoe eigen je je een kleur toe?
16. Kies meer dan een logo en een kleur
17. Vertel je verhaal
18. Zorg dat er over je wordt gepraat
19. Je slogan vat je merk samen
20. Wees consistent in je uitingen
21. Concurreer door middel van communicatie
22. Laat anderen je merk maken
23. Bescherm je positie met reclame
24. Positioneer je merk met alles wat je doet
25. Gedraag je
26. Merken zijn er niet voor de eeuwigheid
27. Geef nooit op

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Succesvol projecten financieren via crowdfunding
    Jaap Burgstra
    Succesvol projecten financieren via crowdfunding
    € 29,90
  • Contentmarketing
    Suzanne de Bakker
    Contentmarketing
    € 43,95
  • Word eens volwassen! - Next level online ondernemen
    Christiaan Slierendrecht
    Word eens volwassen! - Next level online ondernemen
    € 21,95
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00
  • Eén fan per dag
    Jos Burgers
    Eén fan per dag
    € 20,00
  • Strategische marketingplanning
    Karel Jan Alsem
    Strategische marketingplanning
    € 71,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het enige boek over merken dat je nodig hebt

        Het enige boek over merken dat je nodig hebt
        Michiel Maandag , Liisa Puolakka
        /