Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Contentmarketing in 60 minuten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2014
Verkooppositie 5469164 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

Roepen dat u de beste bent, werkt niet meer. U moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pakt u dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met uw publiek.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Specificaties

ISBN13:9789461261038
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:120
Druk:1
Verschijningsdatum:23-6-2014

Expertrecensies (1)

Erwin Peeters | 5 augustus 2014
Contentmarketing in 60 minuten biedt de ideale mix tussen praktijkgerichte theorie en handige tips. Het onder de aandacht brengen én houden van content bij de steeds individualistischer wordende consument wordt steeds belangrijker. 'Contentmarketing in 60 minuten' van Carlijn Postma is ideaal voor de startende contentmarketeer.Lees verder

Lezersrecensies

3.9 van de 5
21 stemmen
12
1
3
4
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

geboekstaafd
Geboekstaafd: De top 3 van Carlijn Postma
Nienke van Oeveren 6 november 2014 Carlijn Postma is oprichter-directeur van Bind Academie en The Post, bureau voor contentmarketing en auteur van Zakelijk twitteren voor beginners. Haar top 3: Haar top 3:
Alle interviews en artikelen (1)

Over Carlijn Postma

Carlijn Postma is eigenaar van contentmarketingbureau The Post en voorzitter van Platform Content. In 2017 werd ze uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. Ze schreef eerder 'Zakelijk twitteren voor beginners' (2010) en 'Contentmarketing in 60 minuten' (2014). Daarnaast publiceerde ze artikelen bij het Amerikaanse Content Marketing Institute en spreekt ze wereldwijd op diverse congressen.

Andere boeken door Carlijn Postma

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Wat is contentmarketing?
De oorsprong van contentmarketing
Je doelgroep bepaalt
Virtuele bubbels

2. Merkjournalistiek
Storytelling

3. Wat kun je bereiken met contentmarketing?
Wat wil je meten?
Doelen voor contentmarketing
Briljante content voor Facebook

4. Contentmarketing, de core-business van je marketing- en communicatieteam
Mediamagnaat
Programmamaker
Hoofdredacteur
Netcoördinator
Adverteerder

5. De integratie van paid, owned en earned media
Context creëren
Influencers

6. Contentmarketing strategie in zes stappen

7. Stap 1: Positionering

8. Stap 2: De contentformule
Doelgroep vs publiek
Tone-of-voice

9. Stap 3: Rubrieken en programmaformats
Content cureren
Op welk kanaal publiceer je je content
Contenttypen
Wat publiceer je waar?

10. Stap 4: Contentplanning

11. Stap 5: Redactie

12. Stap 6: Contentmapping
Contentmapping in vijf stappen
De contentboom

13. Contentcreatie
Cureren is ook creëren
Do’s & don’ts voor het cureren van content
Uitbesteden
Zelf doen

14. Tools voor contentmarketing

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Contentmarketing in 60 minuten