Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
E-Books Internet en social media De Customer Journey in kaart in 60 minuten
De Customer Journey in kaart in 60 minuten
De Customer Journey in kaart in 60 minuten
Bart van der Kooi Bart van der Kooi is zelfstandig adviseur op het gebied van marketing, communicatie en innovatie. Meer over Bart van der Kooi
De Customer Journey in kaart in 60 minuten Justin van Lopik 5 october 2017 Consumenten maken gebruik van talloze kanalen, websites, media en devices. Hoe weet je wanneer ze behoefte hebben aan je product of dienst? In zijn Customer Journey in kaart in 60 minuten, verschaft Bart van der Kooi een kompas. Een preview. Lees het volledige artikel
E-book
Bart van der Kooi

De Customer Journey in kaart in 60 minuten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2017 9789461262592
4 beoordelingen
Verkooppositie 4333101 dagen in de top 100
Audio-download | NL € 9,99 Paperback | NL € 12,50 E-book | NL € 12,50
Direct te downloaden
12,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.

Bart van der kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Specificaties

ISBN13:9789461262592
Trefwoorden:contentmarketing, social media, Customer Journey
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Uitgever:Uitgeverij Haystack
Druk:1
Verschijningsdatum:5-10-2017
Hoofdrubriek:Internet en social media, Marketing
Serie:Digitale trends en tools in 60 minuten

Expertrecensies (2)

De customer journey in kaart in 60 minuten - 'Prima introductie'
Sjors van Leeuwen | 25 oktober 2017
Een goede ‘customer experience’ is een must voor het aantrekken en behouden van klanten. Met behulp van online, middelen, tools en data kun je de ‘customer journey’ in kaart brengen en de klantbeleving verbeteren. Dat schrijft Bart van der Kooi in het boekje De Customer Journey in kaart in 60 minuten.Lees verder
De Customer Journey in kaart in 60 minuten - 'Een goede start'
Quintus Hegie | 24 oktober 2017
In sneltreinvaart een tweedeklas ritje door het landschap van de klantreis. Dat is wat het boek De Customer Journey in kaart in 60 minuten van Bart van der Kooi je naar mijn mening brengt. De Customer Journey in kaart in 60 minuten is een toegankelijke brainsnack voor eenieder die wel eens heeft gehoord van Customer Journeys, maar de weg naar de klant echt leren kennen nog zoekt.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
4 stemmen
4
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
De Customer Journey in kaart in 60 minuten
Bart van der Kooi 5 oktober 2017 Consumenten maken gebruik van talloze kanalen, websites, media en devices. Hoe weet je wanneer ze behoefte hebben aan je product of dienst? In zijn nieuwste boek Customer Journey in kaart in 60 minuten, verschaft Bart van der Kooi een kompas om de complete klantreis voor je eigen organisatie in kaart te brengen. Een preview.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Bart van der Kooi

Bart van der Kooi is zelfstandig adviseur op het gebied van marketing, communicatie en innovatie. Hij werkt vanuit zijn bedrijf Kaiola en houdt zich bezig met trainingen, advisering en uitvoer. Bart heeft een achtergrond in social media, e-mailmarketing, content marketing en Customer Journeys. Hij is auteur, spreker, blogger en geeft workshops over Customer Journeys en social media. Volg Bart van der Kooi op: - twitter.com/aboutbart - www.linkedin.com/in/bvdkooi Links van Bart van der Kooi: - www.kaiola.nl - www.socialmediamodellen.nl

Andere boeken door Bart van der Kooi

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

1. De latente behoefte
2. De concrete behoefte
3. De oriëntatiefase
4. De overwegingsfase
5. Beslismoment
6. De koopfase
7. De leveringsfase
8. De gebruiksfase
9. De loyaliteitsfase
10. De ambassadeursfase
11. De helikopterview

Nawoord
Dankwoord
Interessante websites

Mensen die dit e-book kochten, kochten ook...

  • Kickass content in 60 minuten
    Rutger Steenbergen
    Kickass content in 60 minuten
    € 12,50
  • Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
    Dion van der Vaart
    Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
    € 12,50
  • Online copywriting in 60 minuten
    Dimitri Lambermont
    Online copywriting in 60 minuten
    € 12,50
  • Het social media modellen boek
    Bart van der Kooi
    Het social media modellen boek
    € 19,99
  • De Customer Journey in kaart in 60 minuten
    Bart van der Kooi
    De Customer Journey in kaart in 60 minuten
    € 12,50
  • De Customer Journey in kaart
    Bart van der Kooi
    De Customer Journey in kaart
    € 9,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Customer Journey in kaart in 60 minuten

        De Customer Journey in kaart in 60 minuten
        Bart van der Kooi
        /