Masterclass ondernemen
"You think big you get big"
Paperback Nederlands 2014 1e druk 9789461561749Samenvatting
In haar boek 'Masterclass Ondernemen' geeft Annic van Wonderen al haar kennis, tips en adviezen aan haar lezers. Ze vertelt het verhaal van het opzetten van I Love Fashion News en hoe ze deze modesite tot een groot succes heeft weten uit te bouwen (2,4 miljoen bezoekers per maand).
Met haar motto's durven - doen - doorzetten inspireert ze ondernemers (in spe) aan de slag te gaan en keihard te werken om je doelen te bereiken.
In 'Masterclass Ondernemen' komen vele onderwerpen aan bod die voor alle ondernemers toepasbaar zijn: social media, pr en marketing, netwerken, tips & tricks en valkuilen.
- Genomineerd voor de 'Generation Glamour Award, categorie Business 2014'
- Genomineerd voor 'Meest succesvolle bekende Nederlander 2014'.
- Alleskenner op het gebied van social media.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Over mezelf
DURVEN
2. Do it now or later becomes never
-Waar wacht je op? Het duurt nog lang genoeg totdat je bedrijf groot is! Start vandaag, niet morgen
3. Create the things you wish existed
-Hoe je een goed idee alleen al door 1000 procent in jezelf te geloven en keihard ervoor te knokken op een hoger plan tilt
DOEN
4. Fake it till you make it!
-De kracht van goede marketing en communicatie
5. If you chase money, you’ll never do what it takes to be successful
-Weet wat er financieel speelt in je bedrijf, maar onthoud goed: rijk worden moet nooit je doel zijn
6. Practice what you preach
-Over leidinggeven en leiderschap
DOORZETTEN
7. If you want something you’ve never had, then you got to do something you’ve never done
Over succes en wijsheid achteraf
8. Veelgestelde vragen
-Anderen aan het woord
Nawoord
Dankwoord
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan