Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

JIJ maakt het verschil!

Hoe je Customer Delight kan creëren

Paperback Nederlands 2016 9789462287419
Niet leverbaar.
14,95

Samenvatting

Een praktisch werkboek voor 'frontline' medewerkers. Dit vrolijke en luchtige opgezette boek richt zich erop om uw medewerkers te informeren en inspireren voor 'Customer Delight'.

HET gereedschap voor management om medewerkers te begeleiden -met praktijkvoorbeelden en oefeningen- zodat zij het onderscheid kunnen maken bij uw klanten.

Specificaties

ISBN13:9789462287419
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:38
Druk:2
Verschijningsdatum:25-3-2016
Hoofdrubriek:Marketing

Over Marieke van der Laan

Marieke van der Laan werkt sinds tien jaar met veel passie rondom het fenomeen Customer Delight. Ze heeft een Customer Delight werkboek gepubliceerd voor medewerkers met klantcontact. Verder heeft ze meerdere Customer Delight instrumenten en modellen ontwikkeld, die centraal staan in haar trainingen en in het boek. De combinatie expert en trainer maakt dat ze de informatie in dit handboek zowel makkelijk toegankelijk als plezierig leesbaar presenteert.

Andere boeken door Marieke van der Laan

Over Johannes van de Water

Johannes van de Water is: - Een internationale spreker en trainer in gedrag en Customer Delight - Zelf ‘delighted’ bij z’n tweeling van 8 en autotechniek - Blij als hij met mensen kan werken die de (zaken)wereld een beetje mooier maken Johannes van de Water heeft samen met Marieke van der Laan een coachings- en trainingsprogramma ontwikkeld voor begeleiders van ‘frontline’ medewerkers die op systematische wijze Customer Delight moeten leveren. Het programma helpt om een Customer Delight strategie in te voeren, ten einde de winst en groei van de onderneming te bevorderen.

Andere boeken door Johannes van de Water

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        JIJ maakt het verschil!