Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Daarom ik!

Je ambities realiseren door jezelf te profileren

Audio-download Mp3 Nederlands 2020 9789462553088
Verkooppositie 9480
Direct te downloaden

Samenvatting

Vertel eens… Waarom moet ik jou kiezen voor deze interessante klus? Wanneer moet jouw naam vallen in een netwerkgesprek? Bij welke uitdagingen ben juist jij degene die mij begrijpt en verder kan helpen?

Als expert, adviseur of ondernemer moet je zonder te aarzelen een ‘daarom- antwoord’ op deze vragen kunnen formuleren. Een antwoord waaruit glashelder blijkt dat jij de beste keuze bent voor de ander. In dit boek leer je alles over persoonlijke marketing en vind je oefeningen die je helpen een overtuigend ‘daarom-antwoord’ te formuleren. Wees gerust: we blijven ver weg van opgeblazen verhalen, een opgepoetst LinkedIn-profiel en nietszeggende kretologie. Wat we wél doen, is je uitdagen de beste versie van jezelf te ontwikkelen; van doodgewoon doen naar buitengewoon bezig. Zodat je jezelf en je loopbaan naar een hoger plan tilt.

- Het eerste boek over persoonlijke marketing dat laat zien hoe jij de aangewezen persoon wordt om veranderingen in je organisatie door te voeren.
- Zinvolle oefeningen voor het ontwikkelen van een warm persoonlijk profiel en een sterke professionele positie.
- Praktisch, no-nonsense en to the point.

Specificaties

ISBN13:9789462553088
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:6-7-2020

Expertrecensies (3)

Daarom ik! - 'Stof tot nadenken, maar ook praktische tips'
Christel Deckers | 6 maart 2019
Waarom ook niet dacht ik bij het lezen van de titel van Daarom ik! - Je ambities realiseren door jezelf te profileren. En, zo dacht ik er meteen achteraan, als dit een prima boek is, waarom jij dan ook niet? Bij het kiezen van dit boek was ik op zoek naar inspiratie voor mijn nieuwe website.Lees verder
Daarom ik! - 'Zeker lezenswaardig'
Jan Hoogstra | 18 januari 2019
Sommige mensen doen het teveel, sommigen te weinig: jezelf profileren. Personal branding is belangrijk, of eigenlijk meer persoonlijke marketing. Hoe laat je het beste van jezelf zien? Cees Harmsen gaat in zijn boek Daarom ik!, je ambities realiseren door jezelf te profileren in op het concept van persoonlijke marketing.Lees verder
Daarom ik! - 'Erg de moeite waard'
Sippy van Akker | 4 januari 2019
Een paar dagen geleden las ik het boek Daarom ik! - Je ambities realiseren door jezelf te profileren van personal branding deskundige Cees Harmsen. De bedoeling van het boek is dat je de vraag kunt beantwoorden waarom men jou moet kiezen voor die interessante klus en waarom jij bij uitstek de aangewezen persoon bent om als werknemer of zelfstandige gevraagd te worden een bepaalde klus te klaren.Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

5.0 van de 5
5 stemmen
5
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Daarom ik! - Je ambities realiseren door jezelf te profileren
Cees Harmsen 8 november 2018 Daarom ik! is het eerste boek over persoonlijke marketing dat laat zien hoe jij de aangewezen persoon wordt om veranderingen in je organisatie door te voeren. Een preview.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Cees Harmsen

Cees Harmsen is specialist in oprechte personal branding. Hij begeleidt professionals en bedrijven bij het neerzetten van prestaties die tot de verbeelding spreken en veel gewenste waardering oogsten. Met zijn aanpak en ideeën neemt hij professionals mee op de weg van vriendelijk maar vervangbaar, naar de vanzelfsprekende keuze voor het invullen van interessante opdrachten en het oplossen van lastige problemen. De achtergrond van Cees Harmsen ligt in de positieve psychologie, die hij combineert met ruim 25 jaar internationale ervaring als spreker, trainer en coach. Hij is eigenaar van de netwerkorganisatie Mindsetter.

Andere boeken door Cees Harmsen

Inhoudsopgave

1 Een persoonlijk merk
1.1 De grote valkuilen: arrogantie en bescheidenheid
1.2 Negatieve denkbeelden over persoonlijke marketing
1.3 Voordelen van persoonlijke marketing
1.4 Jouw mindset over persoonlijke marketing
1.5 De opbouw van dit boek

2 Awareness
2.1 Een overzicht van mijn verrichtingen
2.2 Een overzicht van mijn talenten
2.3 Een overzicht van mijn competenties
2.4 Een overzicht van mijn persoonseigenschappen
2.5 Over sterktes en zwaktes
2.6 De keerzijde van de medaille
2.7 Samenvatting

3 Ambitie
3.1 Een verhelderende kijk op ambitie
3.2 Een wetenschappelijke insteek van ambitie
3.3 Over doelen, verlangens en behoeften
3.4 Kleine workshop in het formuleren van doelstellingen
3.5 Een harde waarheid
3.6 Samenvatting

4 Authenticiteit
4.1 De filosofie van authenticiteit
4.2 De psychologie van authenticiteit
4.3 De economie van authenticiteit
4.4 Samenvatting

5 Archetypen
5.1 Het verhaal van de archetypen
5.2 Een fascinerend verhaal over fascinatie
5.3 Het vormgeven van jouw archetype
5.4 Samenvatting

6 Auditie
6.1 Het imposter syndrome
6.2 Presence: een prima zelfpresentatie
6.3 Het versterken van je presence met een powerpose
6.4 Het gebruik van sociale media
6.5 Een connectie maken met je doelgroep

ACTIE-punten
Literatuur
Eindnoten

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Daarom ik!