Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Six Star Service

Maak een onvergetelijke indruk op je klanten

Audio-download Mp3 Nederlands 2020 9789462553460
Verkooppositie 61586 dagen in de top 10
Direct te downloaden

Samenvatting

Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.

In zijn nieuwe boek 'Six Star Service' deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!

- Maakt een geweldige klantbeleving simpel, concreet en voor iedereen toepasbaar.
- Van de auteur van de bestseller Klantgericht Leiderschap.

'Sydney schrijft zoals hij lezingen houdt: met veel enthousiasme. Daarbij zit Six Star Service vol met inspirerende anekdotes en praktische tips. Kortom, een echte aanrader!' – Remko Amesz, Directeur Klantvriendelijkheid, AMP Groep

'In Six Star Service maakt Sydney het bieden van een geweldige klantbeleving concreet en toepasbaar voor iedereen.' – Maarten Oosterhoff, Global Director Customer Excellence, Bugaboo

Specificaties

ISBN13:9789462553460
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Aantal pagina's:144
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:16-7-2020

Expertrecensies (2)

Six Star Service - 'Passie voor klantgericht ondernemen spat er vanaf'
Henk Jan Kamsteeg | 16 juli 2020
Zijn passie voor klantgericht ondernemen spat ervan af. Eerder in zijn Klantgericht leiderschap en nu ook in zijn nieuwste boek Six Star Service. Profeet Sydney Brouwer verdient alle aandacht. Eigenlijk is het triest. Dat er talloze boeken geschreven moeten worden over het belang van klantgerichtheid.Lees verder
Six Star Service - 'Vlot en enthousiast geschreven'
Sjors van Leeuwen | 15 juli 2020
Veel organisaties willen hun klanten omtoveren in fans. Slechts weinigen lukt dat. Klanten worden niet zomaar fan, daar moet je wel wat voor doen. Bijvoorbeeld het leveren van een geweldige service waar klanten écht blij van worden. Sydney Brouwer schrijft in Six Star Service hoe je dat voor elkaar krijgt en hoe je van klanten fans voor het leven maakt.Lees verder

Lezersrecensies

4.6 van de 5
13 stemmen
11
1
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
Sydney Brouwer: ‘Six Star Service is iets doen voor een ander dat hij nooit meer vergeet’
Bas Hakker 4 augustus 2020 Sydney Brouwer schreef met Six Star Service zijn tweede boek over klantgerichtheid. Kern van het boek? Dat de service dusdanig goed is dat een klant het zich jaren later nog herinnert.
preview
Six Star Service - Maak een onvergetelijke indruk op je klanten
Sydney Brouwer 9 juli 2020 In zijn nieuwe boek 'Six Star Service' deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Een preview.
Alle interviews en artikelen (2)

Over Sydney Brouwer

Sydney Brouwer is een veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van Klantgericht Leiderschap.. Hij inspireert organisaties om fans te maken van klanten en medewerkers. Sydney is ook host van de ‘Over Klanten Gesproken’-podcast en oprichter van CX Circle, het grootste platform van Nederland voor klantgerichtheidsprofessionals.

Andere boeken door Sydney Brouwer

Inhoudsopgave

Inleiding 6

DEEL 1: DE ESSENTIE VAN SIX STAR SERVICE 11
1 Six Star Service 13
2 Emotie: de sleutel tot een onvergetelijke indruk 25
3 De kenmerken van Six Star Service 39
4 Sammy-situaties: Kansen voor Six Star Service 56

DEEL 2: DE VIJF PRINCIPES VOOR SIX STAR SERVICE 73
5 Jij bent de ster 75
6 Wees een gever 87
7 Stap over de streep 104
8 Ga voor de JA 119
9 Voed het vuur 129

Nawoord Six Star Klant 139
Lijst met inspirerende content 141
Dankwoord 142
Over de auteur 144

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Six Star Service