Schrijf ze onder tafel!
Alles wat je moet weten over wervelend schrijven en copywriting
Paperback NL 2021 1e druk 9789463934664Samenvatting
Dit boek wil je niet leren schrijven. Dat kan je al. Dit boek wil je wél de technieken aanreiken om met de juiste set van woorden je lezer in beweging te brengen. In actie. Maar da’s niet evident. Want ook al lezen we veel meer dan vroeger, we lezen ook veel oppervlakkiger. Vluchtiger. Je lezer kijkt en klikt zo weg als hij niet meteen een meerwaarde ziet om verder te lezen. What’s in it for him? Net daarom is copywriting de overtreffende trap van schrijven. Het is dansen op dunne lijnen van bondig, concreet en eenvoud. En tegelijk de lezer, het merk en de deadline recht in de ogen kijken.
Maak kennis met de basics van copywriting toegelicht met voorbeelden, onderzoek en oefeningen. Vertaald naar digital copy: SEO, SEA, UX, conversion copy en social copy. Maar ook storytelling en campagnecopy over baselines en headlines worden stap voor stap toegelicht. En leer zelf om de tone of voice in kaart te brengen. Een ding is zeker: na dit boek schrijf je wervelende teksten boordevol dialoogkracht die je lezer triggeren tot actie. En vooral: je krijgt goesting om te schrijven.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan