Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wél kan

De visie van de oprichter van Jumbo supermarkten

Paperback Nederlands 2013 2e druk 9789490085124
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Karel van Eerd senior is als president-commissaris van Jumbo Supermarkten de geestelijk vader van deze succesformule. Hij stond vijftien jaar geleden als algemeen directeur aan de basis van het retailformat, dat bekend staat als het snelst groeiende supermarktconcern van Europa, in termen van omzet en marktaandeel. De kern van zijn onder nemerschap sinds 1956: de klant staat altijd centraal. Het summum van zijn visie is Jumbo met de dagelijkse Zeven Zekerheden. Karel van Eerd is Retaildenker sinds 1938.

De 7 gouden regels van Karel van Eerd staan centraal in dit eerste deel van de boekenreeks Retaildenkers, een initiatief van Maarten Beernink en Rupert Parker Brady, ondernemers in media. De Gouden Regels van Karel van Eerd:
1 Toon leiderschap
2 Denk groot
3 Zeer zuinig zijn
4 Durf te vernieuwen
5 Groei is het mooiste wat er is
6 Verwen de klant
7 Breek nooit een belofte

Specificaties

ISBN13:9789490085124
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:158
Druk:2
Verschijningsdatum:9-11-2012
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wél kan
Angela Lijmbach | 16 april 2012
Klantgerichtheid is weer helemaal terug in het huidige managementdenken. Tegelijkertijd zijn veel managers van voornamelijk grote organisaties zo ver van hun klanten af komen te staan dat zij moeite hebben om klantgerichtheid daadwerkelijk in te vullen. Rupert Parker Brady en Maarten Beernink hebben daarom besloten een reeks uit te brengen over succesvolle klantgerichte ondernemers. Hun boek 'Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wél kan' is het eerste boek in deze reeks. In dit makkelijk leesbare boekje geven de auteurs vanuit het perspectief van Karel van Eerd, oprichter van de Jumbo supermarkten, aan wat de gouden regels zijn van succesvol ondernemen.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
3 stemmen
3
0
0
0
0

Over Rupert Parker Brady

Rupert Parker Brady is gespecialiseerd in retail en marketing. Hij is founding editor van de tijdschriften RetailTribune en MarketingTribune; geestelijk vader van de Retailer van het jaar en de Elsevier Retail Summit. Naast zijn werkzaamheden als uitgever en auteur van Retaildenkers, is Rupert actief als hoofdredacteur van RetailVisie, een platform over steden.

Andere boeken door Rupert Parker Brady

Over Maarten Beernink

Maarten Beernink is gespecialiseerd in foodretail en foodservice en werkte onder meer voor supermarktmedia Distrifood en Foodmagazine. Hij is verbonden aan het FoodService Instituut (FSIN) als expert foodservice en blogt over klantgericht ondernemen. Als hoofdredacteur van Elsevier Retail interviewde hij talloze topondernemers in de totale retailbranche. Maarten is uitgever en auteur van Retaildenkers.

Andere boeken door Maarten Beernink

Inhoudsopgave

Aanbeveling door Harry Bruijniks
Waarom dit boek?
Wat is klantgericht ondernemen?
Profiel Karel van Eerd
De Gouden Regels van Karel van Eerd
1 Toon leiderschap
2 Denk groot
3 Zeer zuinig zijn
4 Durf te vernieuwen
5 Groei is het mooiste wat er is
6 Verwen de klant
7 Breek nooit een belofte

Tot slot
Dankwoord
Bronnen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wél kan