Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 49% korting
,

Barbapapaondernemerschap

een herdefinitie van succes

Paperback Nederlands 2012 9789490442088
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
19,45
9,95
VOORDEEL - 49% korting

Samenvatting

Wat heeft een stripfiguur te maken met ondernemerschap, met succes? Heel veel! Barbapapaondernemers kunnen zich als geen ander vormen naar wat de situatie voor dat moment nodig heeft, waarbij ze altijd volledig zichzelf blijven. Ze weten waar hun sterke en minder sterke kanten liggen en omringen zich met mensen die juist goed zijn in de 'ontbrekende' talenten.

Dit boek laat de lezer aan tafel schuiven bij 17 openhartige gesprekken met succesvolle ondernemers. Interviews die inspireren tot succes.

Robert Flierman en Solange Walop spraken voor dit boek, in willekeurige volgorde met Koen Everink (Eliza was here), Bas Rasker (Zoover), Joris Toonders (Yonego), Jeroen van den Berg (Carlink), Peter Steenbakkers (Steenbakkers Transport), Wouter Theijsmeijer (Ematters), David Bols (Senso vloeren), Harald Swinkels & Pieter Schoen (NEM), Pieter Zwart (Coolblue), Ben Woldring (Bencom), Dennis van der Geest, Maasbert Schouten (Schouten Holding), Rutger Peters (Gynzy), Mark Woerde (Lemz), Jitse Groen (Thuisbezorgd), Leon Planken (Sweex) en Kalo Bagijn (Brand New Day).

Specificaties

ISBN13:9789490442088
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:150
Druk:1
Verschijningsdatum:3-11-2012
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Solange Walop

Solange Walop (1973) richtte in 1997 Strategic Customer Care Consultancy op. SCC Consultancy is gespecialiseerd in klantgericht ondernemen en uitnutten van concurrentievoordelen. Naast dit adviesbureau richtte zij een callcenter op, gespecialiseerd in business to business telemarketing en geeft ze les aan verschillende hogescholen. Ze publiceerde in verschillende vakbladen.

Andere boeken door Solange Walop

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Het klopt, de vooroordelen
2. Je eigenlijke zelf, de kracht van eigenheid
3. Barbapapaondernemerschap uitgelegd
4. Koen Everink, “Als je weet wat je wilt, worden dingen simpel”
5. Bas Rasker, “Samen is gewoon leuker”
6. Rutger Peters, “Onzekerheid als kracht”
7. Jitse Groen, “Ik houd wel van wat tegenwind”
8. Kalo Bagijn, “Passie, challengen, ondernemen”
9. Joris Toonders, “Niets als vanzelfsprekend nemen”
10. Dennis van der Geest, “Succes moet altijd je doel zijn”
11. David Bols, “Succes is als jouw onderneming groter is dan jijzelf”
12. Jeroen van den Berg, “Eerlijkheid en genieten maken ondernemen gemakkelijk”
13. Wouter Theijsmeijer, “Successen zijn alle ervaringen die je als ondernemer meemaakt, die er op duiden dat anderen je zien
14. Mark Woerde, “Succes is de Nobelprijs voor de Vrede winnen voor creativiteit”
15. Peter Steenbakkers, “Nooit opgeven en altijd de beste willen zijn”
16. Harals Swinkels en Pieter Schoen, “Ondernemen is ook plezier maken”
17. Ben Woldring, “Een slagboom wordt een polsstok”
18. Maasbert Schouten, “Je kunt maar beter jezelf zijn”
19. Pieter Zwart, “Kabouterondernemer in kabouterland”
20. Leon Planken, “Misschien is niet doorgaan wel dapperder dan gewoon volhouden”
21. Bij afloop van onze reis

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Barbapapaondernemerschap