Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Sustainable Development Goals en Duurzaam Marketingmanagement

Ingenaaid Nederlands 2018 9789490957148
Verkooppositie 150335 dagen in de top 100
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

In 2015 hebben de Verenigde Naties de Sustainable Development Goals (SDG's) aangenomen. De bedoeling is dat consumenten, ondernemingen en overheden deze doelen in 2030 hebben gehaald. Ze gaan over het behoud van de ecologische, sociale en economische waarden van onze wereld. Het eerste deel van het boek gaat over de SDG's en hoe ondernemingen ze in hun beleid kunnen implementeren.

Om deze doelen te behalen is aanpassing nodig van een aantal bedrijfsfuncties, zoals ook de marketing. Daarover gaat het tweede deel van dit boek. Aan de hand van de marketingmanagementcyclus komt aan de orde hoe ondernemingen hun marketinginspanningen duurzaam kunnen inrichten. Er komen veel best practices uit het bedrijfsleven over het voetlicht. Veel ruimte is ook benut voor instrumenten om duurzame marketing in de bedrijfsprocessen te verankeren.

Specificaties

ISBN13:9789490957148
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:196
Uitgever:A&W Uitgevers
Verschijningsdatum:28-8-2018

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Ad Marijs

Ad Marijs is als docent algemene economie verbonden aan de Christelijke Hogeschool Windesheim. Hij schrijft al 25 jaar over dit onderwerp en is samen met Wim Hulleman auteur van de gehele serie Algemene economie en bedrijfsomgeving.

Andere boeken door Ad Marijs

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Sustainable Development Goals en Duurzaam Marketingmanagement