Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

Kloteklanten

De klant als noodzakelijk kwaad?

Paperback Nederlands 2013 9789491560187
10
Voormalig #3Totaal 3 dagen
Verkooppositie 9999999316 dagen in de top 100
Dit artikel is niet leverbaar.

Samenvatting

De eerste versie van 'Kloteklanten' werd een regelrechte bestseller. Veel ondernemingen hebben inmiddels het thema klantgericht ondernemen op de agenda gezet. Twee jaar na dato is er weer veel gebeurd en is het tijd voor een geheel nieuwe versie, met nieuw onderzoek, nieuwe inzichten, trends en visies.

Uw klant verandert de wereld, verandert u mee?
Egbert Jan van Bel, bekend en bekroond marketingauteur en -adviseur, sprak over de onderzoeksresultaten met vele ondernemers, managers en hun klanten. Hij voegde zijn visie toe en ontleedde de onderzoeksresultaten en ver taalde dit naar een concreet boek met een pakkende observatie en adviezen waar u direct mee aan de slag kunt.

U krijgt honderden meningen, ervaringen en aanvaringen van klanten voorgeschoteld. U krijgt een bloemlezing uit de duizenden reacties van consumenten zoals u en ik, en over managers zoals u en ik... Sommige rampzalig of dramatisch, vaak hilarisch, maar altijd zeer leerzaam! Kortom, 'Kloteklanten' is een must voor iedere ondernemer en manager die zijn klant respecteert.

Grootschalig klantonderzoek
Laat u niet misleiden door de titel, het boek heeft als basis een grootschalig onderzoek dat op continue basis al weer meerdere jaren wordt gehouden onder tienduizenden consumenten in Nederland: wanneer vindt u een onderneming oké? En wanneer niet?
Simpel gezegd, waarom doet iemand zaken met u? Waarom blijft een klant klant bij u en waarom niet? De grote verrassing is dat een oplossing dichter bij ligt dan u denkt.

Specificaties

ISBN13:9789491560187
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:255
Druk:2
Verschijningsdatum:16-10-2012
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (3)

Egbert Jan van Bel: ‘De crisis is goed voor de klantvriendelijk- heid’
Hans van der Klis | 2 september 2009
Met Kloteklanten-2.0 heeft Egbert Jan van Bel een vervolg geschreven op zijn bestseller uit 2007. ‘Bedrijven beginnen door de crisis eindelijk te beseffen dat zij de klant echt centraal moeten stellen’, zegt hij. ‘De goede wil blijft niet meer beperkt tot de communicatieafdeling.Lees verder
Eric van Arendonk RM | 14 augustus 2007
'Kloteklanten' als titel klinkt wat platvloers maar trekt onwillekeurig de aandacht. Mijn eerste reactie was: 'wat krijgen we nou, de klant is toch koning?' De subtitel verklaart een hoop: 'een fascinerend onderzoek naar klantentrends, klantperceptie en omgang met klanten in Nederland'.Lees verder
Annemarie Vosselman | 9 augustus 2007
De naam Kloteklanten is begonnen als werktitel. De auteur schaart zich met zijn boek, in tegenstelling tot je eerste gedachte, aan de kant van de consumenten die moeten opboksen tegen de muren van het bedrijfsleven. Voor zijn boek heeft hij uitgebreid onderzoek gedaan.Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

3.7 van de 5
27 stemmen
9
8
5
3
2

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

podcast
Egbert Jan van Bel over de opstand van consumenten
Pierre Pieterse 28 april 2008 ‘Op de lange duur verdien je echt meer als je serieus met je klant bezig bent.’ Aldus Egbert Jan van Bel, auteur van Kloteklanten. Van Bel beschouwt ‘kloteklanten’ als een geuzennaam voor klanten die in opstand komen wanneer zij benadeeld worden. Hoe kan een bedrijf zijn veeleisende klanten nog tevreden houden? Boekcover sprak met Van Bel.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Egbert Jan van Bel

Egbert Jan van Bel …maakt organisaties klantvriendelijk met resultaat. Egbert Jan’s boeken wonnen prijzen, zijn bestsellers. Egbert Jan wil met dit boek organisaties succesvoller maken. U helpen klantvriendelijkheid als strategie in te zetten om het nog beter te doen. Makkelijker gezegd dan gedaan maar in de workshops, adviezen en publicaties van Egbert Jan haalt u altijd de benodigde tips en adviezen. Egbert Jan is hoofdredacteur van het klantblog CustomerTalk.nl en hij helpt organisaties duurzame klantrelaties te realiseren.

Andere boeken door Egbert Jan van Bel

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Kloteklanten, wat een avontuur
Column: Jongetjes en kerels
Column: De kip of de vele eieren
Column: Is het de money, of is het de show…
Column: Hebt u een commerciële functie in uw bedrijf?
Column: The Checklist Economy

2. Klantbehoud
Column: Heb ik gelijk?
Column: Goetheriaanse marketing
Column: Over klantenboosheid
Column: Herken uw kloteklant
Column: Bent u klant bij ons?
Column: Stop met verkopen!

3. Klantentrends
Column: Revoluties bestaan niet

4. Kloteburgers

5. Het Kloteklantenonderzoek

6. De nieuwe wet- en regelgeving
Column: Behoort u tot de aangeslotenen?
Column: Morgenvandaaggisteren
Column: De toekomst komt altijd te laat
Column: Prostitultant
Column: Total make-over
Column: Praat met je database

De klantwaarde is koning

Dank aan

Over de auteur

Bijlage 1: Kloteklantenervaring: lering en vermaak

Bijlage 2: Handig overzicht van bedrijven en instellingen die actief tussen klanten en bedrijven staan

MarketResponse Research & Consultancy

Wilt u alles leren over klantgericht ondernemen?

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Kloteklanten