Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Strategisch management Thought leadership
Thought leadership
Thought leadership
Mignon van Halderen Mignon van Halderen is eigenaar van Leading Thoughts en freelance docent aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Meer over Mignon van Halderen
Lees het volledige artikel
Mignon van Halderen

Thought leadership

Vernieuwende inzichten en waardecreatie op het snijvlak van markt en maatschappij

Paperback Nederlands 2013 9789491560446
2 beoordelingen
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
26,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Veel bedrijven willen tegenwoordig een thought leadership-positie opbouwen. Het is vaak echter niet duidelijk wat thought leadership precies inhoudt, laat staan hoe bedrijven er vorm aan geven.

Centraal in 'thought leadership' is het uitdragen van een novel point of view waarmee de organisatie haar medewerkers en stakeholders op een vernieuwende manier naar relevante thema's in de industrie of maatschappij laat kijken. Door het novel point of view te vertalen naar concrete ideeën en oplossingen creërt het bedrijf waarde voor medewerkers, klanten en andere stakeholders.

Hoe komen bedrijven tot een novel point of view? Hoe vertalen ze dit in hun gedrag en communicatie? Hoe delen ze hun kennis en expertise rondom dit point of view? Wat zijn concrete uitkomsten van thoughtleadershipstrategieën? Dit zijn vragen die worden beantwoord in dit boek. De auteurs doen dit aan de hand van het Thought Leadership FrameworkTM dat zij uitleggen met behulp van praktijkvoorbeelden van vijf verschillende bedrijven.

Dit boek is voor directeuren, managers, consultants en studenten die op het punt staan een thought leadership-positie te creëren en een strategisch denkkader kunnen gebruiken om hier op een systematische manier vorm aan te geven.

Specificaties

ISBN13:9789491560446
Trefwoorden:maatschappij, waardecreatie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:72
Uitgever:Boom Uitgevers Amsterdam
Druk:1
Verschijningsdatum:1-6-2013
Hoofdrubriek:Strategisch management
Serie:Communicatie Serie - Abonnement

Expertrecensies (1)

Nico Jong | 3 november 2015
De term Thought leadership komt de laatste paar jaar regelmatig voorbij. Is dit de nieuwste hype in het communicatievak of is er sprake van een serieuze strategie die helpt het hoofd te bieden aan de alsmaar toenemende complexiteit en dynamiek waar organisatie mee te maken hebben vandaag de dag?Lees verder

Lezersrecensies

3.0 van de 5
2 stemmen
1
0
0
0
1
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Mignon van Halderen

Mignon van Halderen is eigenaar van Leading Thoughts en freelance docent aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Andere boeken door Mignon van Halderen

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Wat is thought leadership?
2. Hoe creeer je een thoughtleadershipsstrategie?
3. Falend thought leadership: casestudy BP
4. Uitkomsten van thought leadership
5. Conclusie

Appendix
Noten

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • De vent is de tent
    Paul Stamsnijder
    De vent is de tent
    € 32,95
  • Bouwen aan organisatie identiteit
    Tibor van Bekkum
    Bouwen aan organisatie identiteit
    € 33,95
  • BrandingNL
    Andy Mosmans
    BrandingNL
    € 43,50
  • Transformeren om te overleven
    Herman Toch
    Transformeren om te overleven
    € 21,99
  • How Brands Grow
    Byron Sharp
    How Brands Grow
    € 28,21
  • Online Brand Identity
    Joris Merks-Benjaminsen
    Online Brand Identity
    € 44,50

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Thought leadership

        Thought leadership
        Mignon van Halderen
        /