Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Megatrends China

Zakendoen met de nieuwe supermatch

Gebonden Nederlands 2019
Verkooppositie 4867
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Iedere Nederlandse ondernemer krijgt de komende tijd op een of andere manier te maken met China. Zoals de 20e eeuw de Amerikaanse Eeuw was, wordt de 21e eeuw de Chinese Eeuw. De meeste megatrends zijn daarom ook Chinese megatrends.

Dit populair-wetenschappelijke boek brengt in kaart wat de Chinese ambities en trends zijn op het gebied van economie, handel, technologie, digitalisering, food&health, toerisme, geopolitiek, veiligheid, transport en logistiek. Nederlandse ondernemers, zowel in het grootbedrijf als in het mkb, kunnen hun voordeel doen met dit objectieve trendboek van Adjiedj Bakas, die al in 2005 in zijn eerste bestseller Megatrends Nederland de opkomst van China duidde.

Specificaties

ISBN13:9789491932496
Rubriek:Ondernemen
Trefwoorden:China, zakendoen, megatrends
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:200
Uitgever:Scriptum
Druk:1
Verschijningsdatum:29-11-2019

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Adjiedj Bakas

Adjiedj Bakas (1963) werd uitgeroepen tot Trendwatcher van het Jaar 2009 en Zwarte Zakenman van het jaar 2008. Hij geldt als 'eminent' (De Wereld Draait Door), 'prominent' (De Volkskrant), 'laagdrempelig' (De Telegraaf), 'Europa's beste trendwatcher' (Story), 'goed onderbouwend' (NRC Handelsblad), 'de verpersoonlijking van vooruitgang' (Elsevier), 'een top-10 spreker' (Management Team), 'niet alledaags' (Intermediair), 'origineel' (Elle), 'bijzonder' (Linda), 'spannend' (Esta), 'optimistisch' (CNN), 'inspirerend' (BBC), 'provocerend' (Het Parool) en 'vrolijk' (Trouw). Door de lezers van het blad 'Sprout' werd hij uitgeroepen tot een van de meest invloedrijke mannen onder de 50.

Andere boeken door Adjiedj Bakas

Inhoudsopgave

Voorwoord (Hans de Boer, voorzitter VNO-NCW)
Ten geleide

Deel I: Kader en kenschets
Deel II: De Chinese megatrends en kansen voor business
Deel III: Dieper in China

Tot besluit: De nieuwe multipolaire wereld van de 21e eeuw

Agenda voor de toekomst
Nawoord
Literatuur

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Megatrends China