Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The business composition

How to compose, conduct and perform business that moves customers - and delivers results

E-book Epub met watermerkbeveiliging Engels 2014 9789492004109
Direct te downloaden

Samenvatting

'The Business Composition' onthult veel opmerkelijke gelijkenissen tussen de wereld van muziek en het bedrijfsleven en presenteert inspirerende lessen voor leiders, managers en hun teams.

Specificaties

ISBN13:9789492004109
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:200
Uitgever:Warden Press
Druk:1
Verschijningsdatum:8-10-2014
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (2)

The business composition
Sjors van Leeuwen | 14 oktober 2015
Het bieden van een goede klantervaring wordt steeds belangrijker. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zo blijkt uit de wereldwijde Customer Experience Index 2014 van Forrester dat slechts 22 procent van de consumenten een goede tot excellente service krijgt.
Lees verder
The business composition
Anoniem | 14 oktober 2015
‘De Business Compositie’ van Floris Hurts is een geweldig interessant boek dat je meeneemt in de wereld van de muziek om je verrijkt terug te laten keren in de zakenwereld.
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
3 stemmen
1
1
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Floris Hurts

Floris Hurts is bedrijfsadviseur gespecialiseerd in strategie en innovatie van dienstverlening en oprichter van HDNM business composers. Hij werkt met leiders en managementteams van organisaties aan het klantgedreven maken van hun dienstverlening, door de (on-)uitgesproken behoeften van hun klanten beter te herkennen en doorgronden en hun performance vanuit dat perspectief opnieuw te ‘componeren’. Daarnaast treedt hij op als docent en moderator bij post academische leergangen en in-company trajecten van het Instituut voor Leiderschap Avicenna en als docent bij de AOG School of Management. Zijn fascinatie voor waardecreatie in dienstverlening bouwde hij op bij Randstad, als strategy director bij FHV BDO, als partner bij bureau Corp Consultants en als senior adviseur bij Twynstra Gudde. Zijn boek 'De Onmisbaarheidsfactor' (Thema, 2006) werd genomineerd voor de Marketing Literatuurprijs.

Andere boeken door Floris Hurts

Inhoudsopgave

Before we start

Part I: Exposition
1. Compositions in business
-The striking similarities between the worlds of music and business
-One striking difference
-The Business Composition construed

2. Why you may benefit from the Business Composition approach
-What music does to listeners is what business wants to do to customers
-What can go wrong without a business composition
-Turning from value disciplines to customer effects

3. Linking mission, strategy and culture to execution
-Mission vs composition
-Strategy vs composition
-Concept vs composition
-Business composition as medicine for the pains of change

Part II: Development
4. Your organization as an orchestra
-Size does matter (to a certain extent)
-Professional attitude and teamwork

5. Creating strong business compositions
-It is all about creating experiences
-Origins of compositions
-Powerful business compositions
-Transformation by title
-Compose for involvement
-Short vs sectioned compositions
-Score and orchestration
-Applying business compositions for innovation
-Putting together the repertoire
-Key questions for business composers

6. Creating compelling performances. Every time
-How strict should it be?
-Inspiration versus routine: the power of repeatable uniqueness
-Possibilities and limitations of arrangements
-Choosing the right instruments
-Designing the setting
-Facing the customer

7. Getting and keeping everyone involved
-Roles instead of jobs
-The producer’s role
-The composer’s role
-The arranger’s role
-The conductor’s role
-The orchestra member’s role
-The section leader’s role
-The soloist’s role
-The audience’s role
-The backstage role

Part III: Reprise
8. The result
-Maintaining the value balance
-Efficiency and impact
-Preference and profit
-The power of commitment
-The drive to perform
-Shaping the shared passion
-The fruits of the shared experience

9. Back to the soul of value creation

Before you leave
Sources
About the author
Note

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The business composition