Arnoud Kuipers is een ‘award winning’ aftersales trainer. Zo werd Arnoud in 2018 verkozen tot Drents ondernemer van de maand.
Meer over Arnoud KuipersIn 10 stappen van klant naar ambassadeur
Verbeter je klantloyaliteit, krijg meer nieuwe klanten en profiteer van meer mond-tot-mondreclame
Paperback Nederlands 2019 1e druk 9789492926623Samenvatting
Jij bent ambitieus en supergoed in jouw vakgebied. Je bent constant op jacht naar nieuwe klanten. Je weet dat er meer rendement uit je bestaande klanten te halen valt. Daarom besteed je veel geld, tijd en moeite om die nieuwe klanten te werven. Je levert de klant wat je hebt beloofd. Je komt je afspraken na. Ze geven aan dat ze tevreden zijn. Toch zijn je klanten niet altijd loyaal. Hoe kan dat? Daar heb je na het lezen van dit boek een antwoord op.
Wil jij dat jouw klanten nieuwe klanten aandragen, wil je geen klanten meer kwijtraken en wil je vaker van mond-tot-mondreclame profiteren? Arnoud leert je in dit boek in slechts 10 stappen om ambassadeurs van je klanten te maken. Praktische voorbeelden helpen je hierbij.
Dit boek is vooral bedoeld voor ambitieuze ondernemers en bedrijven, die vanaf nu willen profiteren van een verbeterde klantloyaliteit en meer nieuwe klanten. Aan het eind van het boek heb jij een uitgewerkt plan met jouw persoonlijke aftersales-strategie.
Jouw bedrijf wordt een bedrijf waarmee mensen graag zakendoen. Waar medewerkers graag willen werken en waarover mensen praten.
"Ik ben superblij met het verschijnen van dit boek. Ik ben ervan overtuigd dat het veel mensen gaat helpen om loyale klanten van échte waarde voor uw organisatie te laten zijn." - Feike Cats, specialist ‘Klanthousiasme & Verleuken’
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Inleiding
In 10 stappen van klant naar ambassadeur
Stap 1. Begin met een missie en visie
Stap 2. Onderzoek je ‘buyer persona’s’
Stap 3. Breng de customer journey in kaart
Stap 4. Pas psychologie structureel toe in je bedrijfsvoering
Stap 5. Laat jouw klanten reclame voor je maken
Stap 6. Doe net dat stapje extra
Stap 7. Vraag om feedback
Stap 8. Denk eens aan influencer marketing
Stap 9. Blijf top-of-mind bij je klant
Stap 10. Schrijf je masterplan
Hoe nu verder?
Over de auteur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan