Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Pakket Contentmarketing, Bloggen als een pro en Facebookmarketing in 60 minuten

Combinatiepakket van 3 boeken uit de reeks in 60 minuten

Paperback Nederlands 2015 9797090034138
Niet leverbaar.
37,50

Samenvatting

Combinatiepakket van 3 boeken uit de reeks in 60 minuten.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer uzelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Contentmarketing in 60 minuten
Roepen dat u de beste bent, werkt niet meer. U moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pakt u dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met uw publiek.

Bloggen als een pro in 60 minuten
Iedereen kan bloggen, maar hoe word je daarmee succesvol? Volgens blogexpert Elja Daae begint dat met authenticiteit, focus en toewijding. Een succesvol blog ligt daarmee ook voor jou binnen handbereik. Blog als een pro!

Facebookmarketing in 60 minuten
Om op te vallen tussen alle Facebook-berichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht.
Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marcel van der Heijden uit hoe u aandacht op Facebook krijgt, behoudt en omzet in concreet resultaat.

Specificaties

ISBN13:9797090034138
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Elja Daae

Socialemediapionier Elja Daae is consultant, trainer en auteur van de bestseller Bloggen als een pro. Elja helpt ondernemingen om de cultuuromslag naar een open organisatie te maken, socialemediastrategieën te ontwikkelen en de sociale media te kiezen die bij hen passen.

Andere boeken door Elja Daae

Over Carlijn Postma

Carlijn Postma is eigenaar van contentmarketingbureau The Post en voorzitter van Platform Content. In 2017 werd ze uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. Ze schreef eerder 'Zakelijk twitteren voor beginners' (2010) en 'Contentmarketing in 60 minuten' (2014). Daarnaast publiceerde ze artikelen bij het Amerikaanse Content Marketing Institute en spreekt ze wereldwijd op diverse congressen.

Andere boeken door Carlijn Postma

Over Marcel van der Heijden

Marcel van der Heijden is oprichter en managing partner van "a friend of mine", het eerste Facebook-marketingbureau van Nederland. Met zijn bedrijf helpt hij merken om Facebook succesvol als marketing- en communityplatform in te zetten. Marcel heeft gewerkt voor merken als de ANWB, Philips, American Express, Manpower, Hunkemöller en ID&T. In 2013 behaalde "a friend of mine" als een van de weinige bedrijven in Nederland de felbegeerde status van Facebook Prefered Marketing Developer (PMD). Marcel is de auteur van het boek 'Facebookmarketing in 60 minuten' dat in 2014 is verschenen bij Uitgeverij Haystack. Marcel doet verder veel onderzoek naar marketing op Facebook. Hij levert regelmatig bijdragen aan Frankwatching.com en Emerce.nl en is een veelgevraagd spreker op congressen en in workshops. In zijn vrije tijd probeert hij zo veel mogelijk van de wereld te ontdekken, doet hij aan hardlopen en zet hij de perfecte espresso.

Andere boeken door Marcel van der Heijden

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Pakket Contentmarketing, Bloggen als een pro en Facebookmarketing in 60 minuten