Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

CMI Managementbook of the Year Awards

The Ten Principles Behind Great Customer Experiences (Engels), het debuut van Matt Watkinson, is bekroond met de CMI Managementbook of the Year Award 2013/2014.

Justin van Lopik | 20 februari 2014

The Ten Principles Behind Great Customer Experiences (Engels) van Matt Watkinson won de prijs voor het beste algemene managementboek en in de categorie innovatie and ondernemerschap, maar er waren meer categorieën. Zo werd Beslist van Dan en Chip Heath uitgeroepen tot beste praktijkboek en De kunst van het heldere denken van Rolf Dobelli tot beste boek voor forensen. International Management (Engels) van Elizabeth Christopher nam de prijs voor het beste leerboek mee naar huis en Winning without losing tot slot mag zich ‘beste boek voor nieuwe managers’ noemen.

Het is de 4e keer dat de CMI Managementbook of the Year Awards worden uitgereikt. Eerdere winnaars waren: Henry Mintzberg met Managing - Nederlandstalig, Christopher Bones met The Cult of the Leader (Engels) en Richard Newton met zijn The Management Book (Engels). De prijs is een initiatief van Chartered Management Institute en de British Library, en wordt gesponsord door Henley Business School.

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden