Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Preview

Sanne Cramer | 3 april 2017 | 2-3 minuten leestijd

Zo simpel is marketing! - 75 marketingacties voor gegarandeerd succes

Het boek Zo simpel is marketing! is voor mensen die concreet aan de slag willen met het promoten van hun business. Die echt (actie) willen ondernemen. Een preview.

Vraag jezelf af wat je echt energie geeft en ga dit doen. De wereld heeft behoefte aan mensen die sprankelen! Als je de keuze hebt gemaakt, wil je de wereld laten zien dat jij er bent en iets te bieden hebt. Houd vast aan die keuze, heb er vertrouwen in. Heb je een goed idee? Werk het uit, geef het een kans en kijk wat het je brengt! Afschieten kan altijd nog.

Marketing helpt je bij het vermarkten van jouw aanbod. Daarover is genoeg gepubliceerd. Dit boek is voor mensen die concreet aan de slag willen met het promoten van hun business. Die echt (actie) willen ondernemen. Voor mensen die relaties willen bouwen en meer uit zichzelf en de organisatie willen halen. Met een paar slimme stappen is dit snel realiseerbaar, maar zeggen en doen staan vaak ver van elkaar af. Zonde, een geweldig product of dienst verdient een geweldige marketing!

Dit boek behandelt zowel offline als online marketing. Het draait tegenwoordig om digitale media als Social Media. Voor velen is dit onbekend terrein. Ieder online marketingaspect wordt daarom uitvoerig behandeld met de antwoorden die je nodig hebt om jouw business een vliegende start te geven!

Met de nieuwe mediavormen als Social Media ontstaat er interactieve marketing. Het draait om zenden en ontvangen. De dialoog wordt laagdrempelig aangegaan. Er wordt samengewerkt, aanbod op maat gemaakt en gericht op specifieke doelgroepen. Met de bestaande en opkomende digitale media hebben we er nieuwe communicatiewegen bij. De cijfers liegen er niet om. Er wordt veel gecommuniceerd op en via Social Media. Bevindingen over producten en diensten zijn te vinden op Social Media. Als organisatie moet je dit monitoren, om te weten wat er over je gezegd wordt: Meten en data verzamelen. Daar haal je bruikbare informatie uit voor volgende acties.

Van ZZP’er tot MKB, voor jezelf als werknemer of ondernemer, de acties dienen afgestemd te worden op de doelgroep. Inleven, de taal spreken, denken hoe jouw doelgroep denkt.

De contactmomenten die je krijgt, zijn schaars en dien je volledig te benutten. Zonde als je dit geautomatiseerd doet of via een bureau wat geen enkele affiniteit heeft met je organisatie, diensten en relaties. Op lange termijn kan dit zelfs negatieve effecten hebben!

Nieuwe organisaties groeien op met digitale media. Zij zien Social Media als de meest effectieve vorm van marketing en adopteren het direct als onderdeel van het marketingbeleid. Organisaties die al even bestaan kunnen net zo goed de vruchten van nieuwe media plukken. Dat zal wel effort betekenen en actie vragen. De effort ben je zelf, de stappen staan in dit boek!

Succes!

De ruim tien jaar kennis en ervaring die Sanne Cramer heeft, deelt zij graag met anderen. Sanne heeft als missie om mensen te helpen in het benutten van online marketing, in het bijzonder Social Media. Dit doet zij onder het label SocialSanne. Naast haar werk als marketeer bij MTH accountants & adviseurs plaatst Sanne regelmatig marketingblogs op socialsanne.nl. Zo maakt ze ondernemend Nederland wegwijs in de wereld van internetmarketing. Ze is de auteur van Zo simpel is marketing!

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden