Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Podcast

De Boekenpraktijk #1: Omgaan met boze klanten en patiënten

Jij moet je bek houden!', ‘JIJ gaat mij NU helpen vriend!', ‘Ik kom je thuis opzoeken!' Je kunt het mondigheid noemen of gewoon brutaal, maar het komt al snel agressief en bedreigend over. Hoe gaan professionals eigenlijk om met boosheid en intimidatie?

Willem van Leeuwen | 28 januari 2021

In deze eerste aflevering van de nieuwe Managementboek podcast de Boekenpraktijk gaat Willem van Leeuwen in gesprek met Caroline Koetsenruijter over haar boek Jij moet je bek houden!. En met Arjan van den Broek, SEH- en IC-verpleegkundige in het Amphia Ziekenhuis in Breda, over zijn ervaringen met agressief gedrag van patiënten en hun familie.


Het stoppen van agressie en veilig werken zijn twee thema's die Caroline echt aan het hart gaan. Deze podcast is, naast een indrukwekkend gesprek, een oproep aan werkgevers om werknemers volledig te ondersteunen wanneer er spraken is van agressie van burgers, ouders, klanten of patiënten. Oók door juridische ondersteuning te geven wanneer er aangifte moet worden gedaan.

 

Luister de aflevering

 

Over de Boekenpraktijk
De Boekenpraktijk is een podcast van Managementboek. Presentator Willem van Leeuwen onderzoekt elke twee weken samen met auteurs en praktijkgasten hoe de theorie van managementboeken aansluit bij de praktijk. De podcast vind je op Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Soundcloud, YouTube of in je eigen favoriete podcastapp.

Deel dit artikel

Boek bij dit artikel

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden