Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Karin de Zwaan | 3 november 2017

De genomineerden voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017

Gisteren zijn de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 bekend gemaakt. Deze prijs voor marketingliteratuur wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt door het Platform Innovatie in Marketing. Uit meer dan 40 marketingboeken zijn 10 boeken genomineerd.

Op 28 november gaat de auteur (of de auteurs) van een van de volgende boeken naar huis met de PIM Marketing Literatuurprijs 2017:

Het eind van online winkelen, Wijnand Jongen
De kracht van platformstrategie, Cor Molenaar
Startup Branding, Andy Mosmans
Customer journey Optimalisatie , Rob Luif
Big data marketing , Paul Postma
De marketingorganisatie van de toekomst, Rob Beltman
De relatie-economie, Xavier van Leeuwe - Matt Lindsay - Matthijs van de Peppel
Sterke merken, betere wereld, Bart Brüggenwirth 
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport, Robert Kok - Hugo Gruijters
- Janeke de Zeeuw
Influencers, Carole Lamarque 

Zowel de genomineerden als winnaar worden door een onafhankelijke vakjury gekozen.
Bekijk de bestellijst met alle genomineerden >

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden