Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , e.a.

Boekevent - Inspiratie voor Marketeers - dinsdag 1 november 2011

Alles over cool, baas in eigen brein en uitverkocht!

Seminar Nederlands 9787090001643
Uitverkocht

Samenvatting

Download hier meer informatie over het programma en de sprekers!

Datum: dinsdag 1 november 2011, 13.00-16.45 uur
Locatie: Seats2Meet, Utrecht

Alles over cool, baas in eigen brein en uitverkocht!
Managementboek en Nima nodigen u uit voor een sprankelende middag vol inspiratie en gerichte marketinginformatie.

Joeri van den Bergh zorgt voor concrete inspiratie voor elke marketeer die de connectie wil aangaan met de nieuwe consumentengeneratie. Branding voor de nieuwe generatie: hoe werkt dat?

Victor Lamme laat zien dat u minder baas in eigen baas bent, dan u denkt. Kortom, van alles over neuromarketing.

Jim Stolze (de founding father van TEDX Amsterdam) zoomt in op het ADHD-businessmodel en de aandachtseconomie van nu.

Kortom, laat u onder leiding van marketingcommunicatiekenner Lot Keijzer (director Marketing Solutions Benelux, Linkedin) opnieuw veel inspiratie en praktische kennis aanreiken. Dinsdag 1 november - Seats2Meet Utrecht: the place to be!

Uw investering?
De deelnamekosten voor dit middagseminar bedragen € 295,- (excl. btw) per persoon, inclusief consumpties en lunch. Iedere deelnemer ontvangt gratis een boekenpakket ter waarde van € 62,65 (incl. btw). Wellicht is een van de boeken reeds in uw bezit? Dan kunt u het nieuwe exemplaar natuurlijk altijd doorgeven aan een collega of relatie.

Er zijn slechts 80 kaarten beschikbaar. Reserveer daarom nu een plaats.
Als u dat wenst, kunt u zich ook aanmelden via e-mail (aanmelden@boekevents.nl).

U kunt 4 SMP-puntenen verkrijgen bij deelname aan dit marketingseminar

Specificaties

ISBN13:9787090001643
Taal:Nederlands
Bindwijze:seminar
Verschijningsdatum:1-11-2011
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jim Stolze

Jim Stolze is schrijver én ondernemer. Die combinatie zorgt ervoor dat zijn boeken niet alleen theoretisch, maar ook zeer praktisch zijn. Voor zijn eerste boek "Hoe overleef ik mijn inbox?" (Nieuw Amsterdam, 2009) sloot Stolze zich 40 dagen af van het internet om te zien wat voor effect dat op hem en zijn omgeving had. Het gevolg was een verrassend dagboek over de bijeffecten van de digitalisering en een reeks handige tips om je weg door de digitale jungle te blijven vinden. In zijn tweede boek "Uitverkocht!" (AW Bruna, 2011) beschrijft Jim Stolze de opkomst van de aandachtseconomie. De wijze waarop het boek tot stand is gekomen en wordt gepromoot is volledig in lijn met de inhoud van het boek. Zo was het al de eerste week van verschijning volledig uitverkocht en werkte Stolze met de eerste 100 lezers aan een ge-update versie die als eBook op de markt wordt gebracht. Naast zijn werkzaamheden als schrijver is Jim Stolze hét gezicht van TED.com in Europa. De populaire website met lezingen van korter dan 18 minuten kan rekenen op honderden miljoen pageviews en ook de TEDx-evenementen zijn in Nederland een groot succes.

Andere boeken door Jim Stolze

Over Joeri van den Bergh

Joeri van den Bergh is mede-oprichter en managing partner van InSites, een onderzoeks- en consultancybureau gericht op Internet. Hij heeft gedoceerd in verschillende marketingprogramma's en is regelmatig betrokken bij in-company trainingen en consultancy. Hij is een veelgevraagd spreker op congressen over de hele wereld over communicatie, merken en jongerenmarketing. In zijn vrije tijd is hij bestuurslid van de Ancienne Belgique.

Andere boeken door Joeri van den Bergh

Over Victor Lamme

Victor Lamme (1959) is hoogleraar cognitieve neurowetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Hij publiceerde circa negentig internationale artikelen en hoofdstukken over de werking van het brein, visuele waarneming en vooral het bewustzijn, onder meer in gezaghebbende tijdschriften als Nature en Science. Zijn ideeën over bewustzijn worden als baanbrekend gezien, en hij ontving voor zijn werk de meest prestigieuze subsidie van de Europese Unie.

Andere boeken door Victor Lamme

Inhoudsopgave

Programma

13.00 uur
U bent van harte welkom voor de inlooplunch

13.30 uur
Kick-off
'Trends in social marketing' door Lot Keijzer

14.00 uur
Uitverkocht!
'Welkom in de aandachtseconomie' door Jim Stolze

14.45 uur
Neuromarketing
'De vrije keuze bestaat niet' door Victor Lamme

15.30 uur
Social networking break

16.00 uur
Maak je merk cool
'Branding naar de nieuwe generatie' door Joeri van den Bergh

16.45 uur
Afsluiting door Lot Keijzer & social networking borrel

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Boekevent - Inspiratie voor Marketeers - dinsdag 1 november 2011