

Jim Stolze is schrijver én ondernemer. Die combinatie zorgt ervoor dat zijn boeken niet alleen theoretisch, maar ook zeer praktisch zijn.
Meer over de auteursBoekevent - Inspiratie voor Marketeers - dinsdag 1 november 2011
Alles over cool, baas in eigen brein en uitverkocht!
Seminar Nederlands 9787090001643Samenvatting
Download hier meer informatie over het programma en de sprekers!
Datum: dinsdag 1 november 2011, 13.00-16.45 uur
Locatie: Seats2Meet, Utrecht
Alles over cool, baas in eigen brein en uitverkocht!
Managementboek en Nima nodigen u uit voor een sprankelende middag vol inspiratie en gerichte marketinginformatie.
Joeri van den Bergh zorgt voor concrete inspiratie voor elke marketeer die de connectie wil aangaan met de nieuwe consumentengeneratie. Branding voor de nieuwe generatie: hoe werkt dat?
Victor Lamme laat zien dat u minder baas in eigen baas bent, dan u denkt. Kortom, van alles over neuromarketing.
Jim Stolze (de founding father van TEDX Amsterdam) zoomt in op het ADHD-businessmodel en de aandachtseconomie van nu.
Kortom, laat u onder leiding van marketingcommunicatiekenner Lot Keijzer (director Marketing Solutions Benelux, Linkedin) opnieuw veel inspiratie en praktische kennis aanreiken. Dinsdag 1 november - Seats2Meet Utrecht: the place to be!
Uw investering?
De deelnamekosten voor dit middagseminar bedragen € 295,- (excl. btw) per persoon, inclusief consumpties en lunch. Iedere deelnemer ontvangt gratis een boekenpakket ter waarde van € 62,65 (incl. btw). Wellicht is een van de boeken reeds in uw bezit? Dan kunt u het nieuwe exemplaar natuurlijk altijd doorgeven aan een collega of relatie.
Er zijn slechts 80 kaarten beschikbaar. Reserveer daarom nu een plaats.
Als u dat wenst, kunt u zich ook aanmelden via e-mail (aanmelden@boekevents.nl).
U kunt 4 SMP-puntenen verkrijgen bij deelname aan dit marketingseminar
Specificaties
Over Joeri van den Bergh
Over Victor Lamme
Inhoudsopgave
13.00 uur
U bent van harte welkom voor de inlooplunch
13.30 uur
Kick-off
'Trends in social marketing' door Lot Keijzer
14.00 uur
Uitverkocht!
'Welkom in de aandachtseconomie' door Jim Stolze
14.45 uur
Neuromarketing
'De vrije keuze bestaat niet' door Victor Lamme
15.30 uur
Social networking break
16.00 uur
Maak je merk cool
'Branding naar de nieuwe generatie' door Joeri van den Bergh
16.45 uur
Afsluiting door Lot Keijzer & social networking borrel
Mensen die dit event kochten, kochten ook...
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan