Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

CRM-Relatiebeheer

Cd-rom (h) Nederlands 2007 9789045639321
Verkooppositie 2838
Niet leverbaar.
149,95

Samenvatting

CRM of Customers Relations Management is een bekende strategie waarbij u de omzet van uw onderneming kunt verhogen dankzij een betere klantenopvolging. Via een overzichtelijk beheer van de informatie over uw klanten, krijgt u een duidelijk beeld van wat de klant echt wil. U kan het productaanbod hierop afstemmen en krijgt tevreden klanten... en tevreden klanten trekken nieuwe klanten aan!

'CRM - Relatiebeheer' werd speciaal ontwikkeld om uw klanten zo efficiënt en eenvoudig mogelijk op te volgen. U krijgt meteen een duidelijk overzicht van de geschiedenis van alle contacten per klant. Klantgegevens, verstuurde offertes, mails, reacties van de klant, briefwisseling, communicatie,... U heeft de relevante informatie bij de hand en kan efficiënt reageren. 'CRM - Relatiebeheer' is bovendien 100% compatibel met Mijn Webwinkel en Mijn Webwinkel Pro van Easy Computing, waarmee u uw artikelen ook online kan verkopen.

'CRM - Relatiebeheer' is erg geschikt voor kleine groepen (MKB, KMO). Gebruik 'CRM - Relatiebeheer' met verschillende werknemers: bepaal de taken en klanten die moeten worden opgevolgd, bijvoorbeeld voor een doorgedreven prospectie, wijs een contactpersoon toe aan elke klant en vergelijk agenda's van verschillende gebruikers om belangrijke afspraken en taken vast te leggen.

Dankzij een rechtstreekse koppeling met de artikelen van uw MKB, maakt u bovendien meteen offertes op maat. Met 'CRM - Relatiebeheer' maakt u ook eenvoudig etiketten met klantgevens, persoonlijke automatische mailings, e-mails met automatische invulling van klantgegevens,..

ALGEMENE KENMERKEN
- Verzamel en beheer uw klanteninformatie op een gebruiksvriendelijke wijze: importeer een bestaande database van contacten, voeg per contact verschillende gegevens toe, zoals e-mail, tel,.. U kan per contact meerdere personen toevoegen om een volledig bedrijf weer te geven.
- Voeg een onbeperkt aantal werknemers of gebruikers toe: u kan de rechten voor het gebruik per werknemer instellen. Vergelijk agenda's en boek meteen belangrijke afspraken voor andere werknemers. Bovendien kunnen er tot 5 gebruikers (multi-users) gelijktijdig inloggen.
- Taken en opvolging per klant en per werknemer: wijs per klant een taak en contactpersoon binnen het bedrijf toe voor een duidelijke opvolging.
- Prospectie: importeer een bestand met klantgegevens voor een doorgedreven prospectie. Volg de status per klant op, verstuur automatisch offertes, bewaar de contactgeschiedenis per klant,...
- Rechtstreekse link met artikelen voor automatische offertes: u kan in 'CRM - Relatiebeheer' ook een onbeperkt aantal artikelen toevoegen/importeren, waarmee u offertes automatisch én op maat kan aanmaken.
- Contactgeschiedenis per klant bijhouden: alle contactmomenten met uw klanten en prospecten worden overzichtelijk en automatisch bijgehouden. E-mails en bijgevoegde documenten zoals offertes, briefwisseling en zelfs telefoongesprekken kan u per klant bewaren.
- Mailings en nieuwsbrieven: verstuur automatisch persoonlijke mailings per brief en per email. Persoonlijke velden zoals de naam, het adres,...worden automatisch door CRM-Relatiebeheer ingevuld op basis van de contactgegevens.
- Etiketten- en labels: print etiketten en labels op basis van de gegevens van meerdere contacten in één keer.
- Geïntegreerde bedrijfsbibliotheek: beheer alle standaarddocumenten, belangrijke documenten, veel gebruikte sjablonen, contracten,... via één centrale bedrijfsbibliotheek

KENMERKEN
1. Klantgegevens bewaren
- Onbeperkt aantal klanten toevoegen
- Vrije velden voor klanten op maat instellen
- E-mailcontact per klant bijhouden
- Briefwisseling per klant bijhouden
- Telefoongesprekken archiveren
- Verstuurde documenten per klant bijhouden
- Klantgegevens importeren en exporteren
- Aankopen per klant bijhouden
- Omzet per klant weergeven
2. Multi-user (tot 5 gebruikers tegelijkertijd)
- Onbeperkt aantal werknemers toevoegen
- Gebruikersrechten per werknemer instellen
- Agenda's werknemers vergelijken
- Taken aan werknemers toewijzen
- Klanten aan werknemers toewijzen
3. Artikelen toevoegen
- Onbeperkt aantal artikelen toevoegen
- Artikelgegevens importeren
- Artikelgegevens bewaren: prijs, barcode, artikelcode,...
- Automatisch opstellen van offertes met artikelen
- Offertes op maat instellen
4. Opvolging
- Takenlijst per klant en per werknemer
- Prioriteit van taken instellen
- Taaktypes op maat instellen
- Taakstatus bijhouden (incl. timing)
- Taak per klant (bijvoorbeeld voor prospectie)
5. Agenda's
- Agenda's verschillende gebruikers vergelijken
- Afspraken boeken voor andere gebruikers
- Kleurenschema's per soort afspraak
- Dag-, week-, werkweek-, maand-, jaar- en planweergave
- Persoonlijke afspraken verbergen
- Synchronisatie met Outlook
- rugkerende afspraken boeken
- Automatische herinnering
6. Mailing, labels & etiketten
- Persoonsgegevens automatisch invullen voor mailings
- Persoonlijke direct mailings per brief versturen
- Persoonlijke direct mailings per email versturen
- Nieuwsbrief in html versturen en opmaken (inclusief logo,..)
- Offertes automatisch versturen
- Labels en etiketten automatisch opmaken en afdrukken

'Crm - Relatiebeheer' kan afzonderlijk worden gebruikt, maar kan ook worden aangevuld met andere programma's in deze reeks: 'Mijn Webwinkel 4,5' en 'Mijn Webwinkel PRO'

Systeemvereisten:
- Processor: Pentium III 900Mhz of krachtiger
- Geheugen: 256 MB RAM
- Besturingssysteem: Windows 98/ME/2000/XP/Vista
- Vrije ruimte op harde schijf: 500 MB
- Andere: cd-romlezer, internetverbinding (oa voor registratie)

Specificaties

ISBN13:9789045639321
Taal:Nederlands
Bindwijze:cd-rom (H)
Aantal pagina's:4
Druk:1
Hoofdrubriek:IT-management / ICT

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        CRM-Relatiebeheer