

Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig populaire boeken over het bedrijfsleven, waaronder Marketing voor Dummies.
Meer over Alexander HiamDe kleine Marketing voor Dummies
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 9789045352251Samenvatting
Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer!
Dit boekje staat vol met alles wat je moet weten om je marketingvaardigheden naar een hoger plan te tillen: van internet en zoekmachinemarketing tot guerrillamarketing, virale marketing, merkpositionering en nog veel meer.
Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.
Specificaties
Lezersrecensies
Geef uw waardering
Inhoudsopgave
1. Een goed marketingprogramma maken
2. Een strategie en marketingplan ontwikkelen
3. Je marketingvaardigheden vergroten
4. Reclame maken voor de lol en voor de winst
5. Je webmarketing maximaliseren
6. Krachtige alternatieven vinden voor reclame
7. Een sterk merk voor de juiste prijs
8. Winstgevende distributie- en verkoopstrategieën
9. Tien veel voorkomende marketingfouten
Index
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan