Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Bundel marketing en reclame

E-book Pdf met watermerkbeveiliging Nederlands 2014 9789491995149
Verkooppositie 2821
Direct te downloaden

Samenvatting

Ruim 600 vragen & antwoorden over marketing en reclame geven een compleet overzicht van begrippen, vaktools en do & don'ts.

Reclame
Werkt reclame, en zo ja, hoe? Hoe maak ik een mediaplan? Hoe steekt de reclamebranche in elkaar? Welk reclamebureau moet ik kiezen? In meer dan 270 vragen geeft de auteur een compleet beeld, met heldere uitleg van jargon.

Marketing
In meer dan 300 vragen & antwoorden is dit een handboek voor alles wat u over Marketing zou moeten weten. Van strategie tot planning en alles over product, prijs, promotie en distributie.

Specificaties

ISBN13:9789491995149
Trefwoorden:marketing, reclame
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:pdf
Aantal pagina's:165
Druk:1
Verschijningsdatum:12-9-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Bernard van den Berg

Bernard J. van den Berg (1946) is zelfstandig marketingconsultant en publicist. Hij adviseert sinds 1993 ondernemingen op project- en interim-basis bij het ontwikkelen en implementeren van businessplannen en marketingstrategieën voor zowel consumentenartikelen, duurzame gebruiksgoederen als industriële producten. Deed en doet projecten o.a. voor Baobab Reizen, Print Personal DM services, FNV Bondgenoten, Greenpeace, De Hypotheker, Interhome, Viteau, DDMA (voorheen DMSA) en Voogd & Voogd Verzekeringen. Schrijft daarnaast columns en artikelen over marketing en reclame. Voorheen voor DIT Reismanagement (Elsevier) en Sales Management (Kluwer), tegenwoordig voor o.a. het assurantievakblad VVP (Nijgh Periodieken).

Andere boeken door Bernard van den Berg

Inhoudsopgave

Marketing basics
DEFINITIE EN DISCIPLINES
MARKETINGVARIANTEN
MARKETING IN DE ORGANISATIE
HET MARKETINGPLAN
MARKETINGRESEARCH
MARKETINGSTRATEGIE
PRODUCTBELEID
PRIJSBELEID
DISTRIBUTIE
PROMOTIE
MEDIA
BUDGETTERING EN CONTROLE
OVER DE AUTEUR

Reclame basics
WAT IS RECLAME?
RECLAMEBRANCHE
RECLAME & MAATSCHAPPIJ
REGELGEVING
HOE WERKT RECLAME?
RECLAMEPRIJZEN
RECLAMEPLAN
CAMPAGNE-ONTWIKKELING
MEDIAPLAN
RECLAMEBUREAU
NUTTIGE LINKS
OVER DE AUTEUR

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bundel marketing en reclame