

Bernard J. van den Berg (1946) is zelfstandig marketingconsultant en publicist. Hij adviseert sinds 1993 ondernemingen op project- en interim-basis bij het ontwikkelen en implementeren van businessplannen en marketingstrategieën voor zowel consumentenartikelen, duurzame gebruiksgoederen als industriële producten.
Meer over Bernard van den BergVan A tot ZZP
Nieuwe editie (PDF-download)
E-book Pdf met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 9789491995224Samenvatting
Het ultieme ondernemersboek voor wie klein wil beginnen. Het aantal zelfstandigen zonder personeel is de afgelopen jaren spectaculair gegroeid; het nadert de 900.000.
Voor de meeste startende, doorstartende of gevestigde zzp’ers schuilt het succes in een heldere visie. En realistische doelstellingen. In een ondernemingsplan waar de bank of private investeerders enthousiast van worden. En niet te vergeten: in creatieve marketing en reclame waarmee vraag wordt gecreëerd en naam wordt gevestigd.
Alle zaken die voor een zelfstandig ondernemerschap van belang zijn komen van A tot Z aan bod. Dit praktische e-boek levert u kennis én inspiratie. Zodat u succesvol van start kunt als ondernemer.
Specificaties
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan