OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    2228651

    Rubriek

    Toon resultaten

    Artikelen in het Online Magazine

    Hier vindt u artikelen rond boeken over Mens en maatschappij. Politiek, maatschappelijke ontwikkelingen, duurzaamheid in brede zin, kortom alles voor de manager die op de hoogte wil zijn.
    6 resultaten
    preview
    Personeelsmanagement
    8 juli 2022
    Wessel Berkman
    2-3 minuten leestijd
    Om nieuwe talenten te werven wordt er van alles uit de kast gehaald. Leuk bij de start maar eenmaal in dienst zakt deze energie snel weg. Hoe maak je je aantrekkelijk als organisatie in deze markt? Daarover gaat ‘LEVEL 3 Employee Growth’. Wessel Berkman vertelt over zijn boek.
    preview
    Marketing
    15 juli 2021
    Wessel Berkman
    Een nieuwe commerciële standaard: LEVEL 3 organisaties, on- en offline helpen de ambities van je klanten te overtreffen. De tijd van productpush of een beetje cross en upsell in een modern marketingjasje is voorbij. De nieuwe standaard in sales en marketing: ieder contact vormt het leukste moment van de week met de grootste impact op LEVEL 3.
    preview
    Algemeen management
    30 november 2020
    Wessel Berkman
    3-4 minuten leestijd
    Je merkt het direct. Wanneer je bij een marktverstoorder naar binnenloopt voel, zie en ruik je het. De hartslag is hoger dan ergens anders. Hier gebeurt het. Groei geeft energie, is aanstekelijk en heeft aantrekkingskracht.
    preview
    Ondernemen
    9 januari 2019
    Wessel Berkman
    4-5 minuten leestijd
    Nederland kent een aantal ondernemers die een enorme impact hebben op ons land. Inspirerende en energieke personen, die door hun ondernemingsgeest een meer dan grote bijdrage leveren.
    preview
    Internet en social media
    6 december 2018
    Wessel Berkman
    3-5 minuten leestijd
    De klant koopt anders dan vroeger. De eerste helft van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Wie duimendraaiend afwacht tot de potentiële klant in de tweede helft zelf belt (als hij al belt), loopt veel omzet mis.
    preview
    Marketing
    16 maart 2017
    Wessel Berkman
    3-4 minuten leestijd
    De commerciële revolutie is al begonnen! Iedereen voelt het wel aan, maar wat de revolutie precies inhoudt, hoe die hij ingrijpt op je (commerciele)processen en waar je moet beginnen om eraan mee te doen, legt Wessel Berkman je uit in dit unieke boek. Een preview.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden