OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    2241823

    Rubriek

    Toon resultaten

    Artikelen in het Online Magazine

    Hier vindt u artikelen rond boeken over Mens en maatschappij. Politiek, maatschappelijke ontwikkelingen, duurzaamheid in brede zin, kortom alles voor de manager die op de hoogte wil zijn.
    4 resultaten
    recensie
    Reclame en verkoop
    6 augustus 2015
    Janneke van Bemmel
    ‘RetailTheater’ is het praktische vervolg op het boek ‘Prikkel de koopknop’. Het is een prima boek voor iedereen die een winkel gaat beginnen of er al een heeft, geschreven door de retail-expert Carin Frijters, oprichtster van CF Retail en RetailTheater en Femke Cupijers, communicatiespecialist met een grote passie voor retail. In vier verschillende stappen nemen de schrijfsters je mee in de wereld die retail heet.
    recensie
    Marketing
    22 mei 2015
    Janneke van Bemmel
    'Conceptueel denken met de 4WaardenMethode' heeft als ondertitel 'Leer sterke concepten maken'. En dat is precies waar Dick Holzhaus, een topman in de reclame, u in zijn boek stap voor stap in begeleidt. Met een goed idee bent u er nog niet. Een sterk concept in de markt zetten, dat is iets heel anders.
    recensie
    Organisatiekunde
    10 januari 2014
    Janneke van Bemmel
    2-3 minuten leestijd
    Het lanceren van een nieuw product of een nieuwe dienst is niet altijd succesvol. In 'De Lean startup' wordt uitvoerig een methode beschreven die zich in de loop van tijd bij menig (Amerikaans) bedrijf heeft bewezen. Omdat het boek zo duidelijk vanuit Amerikaans standpunt is beschreven, wordt de gebruikte methode wel duidelijk, maar het zou meer aanspreken als het naar de Europese markt vertaald zou kunnen worden.
    recensie
    Marketing
    5 december 2013
    Janneke van Bemmel
    Moet je een merk zomaar verzinnen en is het er dan of komt er meer bij kijken? Suzanne van Gompel heeft in haar boek 'het no-nonsense boek over Merken bouwen' duidelijk aangetoond dat er veel meer bij komt kijken dan alleen het verzinnen van een naam. In een prachtig kleurrijk uitgevoerd boek neemt ze je mee naar de wereld van de merken.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden