Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Podcast

Marc van Eck over internal branding

Hoe zet ‘internal branding’ aan tot nadenken over zingeving? En hoe tot nadenken over de maatschappelijke en commerciële rol van een organisatie? Marc van Eck schreef er, samen met Niels Willems en Ellen Leenhouts, een boek over: Internal branding in de praktijk.

Pierre Pieterse | 27 juni 2008

Volgens Van Eck geeft ‘internal branding’ richting aan de organisatie, wat weer leidt tot inspiratie, en uiteindelijk tot prestatie. Als je ten minste, zo waarschuwt Van Eck, doet wat je zegt en niet alleen zegt wat je zou moeten doen. Met andere woorden: net als bij ‘normale’ branding is het zaak dat je beloftes ook inlost.

Over Pierre Pieterse

Pierre Pieterse is hoofdredacteur van Managementboek Magazine.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Boek bij dit artikel

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden