Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
26 september 2011 | Dorien van Doorn

Een tijdschrift dat vier maal per jaar uitkomt en dat telkens een ander thema uitdiept. Het bevat aangename en diepgaande artikelen over interessante onderwerpen. Een aantal artikelen over het thema in de historie, een overzicht van verleden naar heden en een aantal artikelen met eigentijdse onderwerpen van de meest actuele schrijvers en meest recente ontwikkelingen rond het thema.

De artikelen zijn door ervaren journalisten geschreven en zijn boeiend, humoristisch, informatief en serieus tegelijk. Het tijdschrift is luxe uitgevoerd en mooie foto's wisselen de artikelen af. Voor mensen die vanaf een hoog niveau besturen en niet op het inhoudelijke deel van hun besturende taak in willen gaan, geeft dit tijdschrift goede achtergrondinformatie. Eigenlijk een soort Intermediair, maar dan luxe, beknopt en met de juiste hoofdpersonen en schrijvers. Ook voor mensen die graag meer achtergrondinformatie hebben over eigentijdse managementonderwerpen.

Dit is een tijdschrift dat zich ontspannen laat lezen bij een vuurtje met een wijntje in de hand.
Eigenlijk een glossy voor managers. En daarmee een spannend en nieuw fenomeen.


Slow Management abonnement
26 september 2011 | Dorien van Doorn

Een tijdschrift dat vier maal per jaar uitkomt en dat telkens een ander thema uitdiept. Het bevat aangename en diepgaande artikelen over interessante onderwerpen. Een aantal artikelen over het thema in de historie, een overzicht van verleden naar heden en een aantal artikelen met eigentijdse onderwerpen van de meest actuele schrijvers en meest recente ontwikkelingen rond het thema. De artikelen zijn door ervaren journalisten geschreven en zijn boeiend, humoristisch, informatief en serieus tegelijk. Het tijdschrift is luxe uitgevoerd en mooie foto's wisselen de artikelen af. Voor mensen die vanaf een hoog niveau besturen en niet op het inhoudelijke deel van hun besturende taak in willen gaan, geeft dit tijdschrift goede achtergrondinformatie. Eigenlijk een soort Intermediair, maar dan luxe, beknopt en met de juiste hoofdpersonen en schrijvers. Ook voor mensen die graag meer achtergrondinformatie hebben over eigentijdse managementonderwerpen.

Dit is een tijdschrift dat zich ontspannen laat lezen bij een vuurtje met een wijntje in de hand.
Eigenlijk een glossy voor managers. En daarmee een spannend en nieuw fenomeen.


Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden